Gå til innhold

hva er tidenes beste skytespill?


Anbefalte innlegg

Quake 3 er utrolig gøy, spesielt på LAN. Ikke veldig realistisk, noe som gjør det så gøy. En gammel klassiker, definitivt!

 

Soldier Of Fortune 2 er også er god kandidat. Alt er litt mer realistisk og ekte. Man er soldat og gjør oppdrag. Også et spill man aldri blir lei.

 

Og må ikke glemme cs, som også er gøy på lan :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

CoD er ufattelig morsomt og er en av mine favoritter pga. farten i multiplayer på små brett :D

 

Half-Life er et spill for seg selv, er vel egentlig ingen som slår det med tanke på hva det gjorde med FPS verdenen.

 

Operation: Flashpoint. Det er et morsomt spill, har mange ting man kan gjøre, det er vanskelig og realistisk, blir du skutt i hue er du dau, blir du skutt i foten går du saktere osv., og man har ikke siktekorn mitt på skjermen, man har siktekornet på løpet og "øye" sikting :p

 

Riddick var et ufattelig kult spill de første timene, men var litt kjipen avsluttning, jeg trodde det var mer enn det selv om tittelen kanskje sier alt :hmm:

Lenke til kommentar

Her er jeg veldig i tvil om jeg skal si SOF2 eller COD. Det store ankepunktet på COD er vel at det var for kort. Når jeg kjøper et spill for flere hundre kroner så forventer jeg å underholdes i mer enn et par dager. Bortsett fra det så var COD utrolig bra.

SOF2 er vel det spillet jeg har spilt mest av alle FPS'er. Alt var bare helt glimrende! Digget storyen, grafikken, fysikke, lyden +++. Har spilt det mye online også og sitter bare å drømmer om at SOF3 skal komme ut....

Lenke til kommentar
Det står mellom Halo 1 og Halo 2. Grunnen til dette er det nydelige gameplayet, det geniale Live-systemet, hvor bra kontrollerne er satt opp mot spillene, Campaign og Multiplayer action og ikke minst den herlige stemningen man får av grafikken, storyen og musikken!

 

Ingen FPS som i nærheten en gang!

Jeg bare slenger meg på denne jeg.

Lenke til kommentar
[iC' date=08/06/2005 : 15:35] Kan si med hånden på hjertet og ren samvittighet at "The Cronicles Of Riddick: Escape From Butcher Bay - Developer's Cut" (PC) er det FPS spillet jeg noen gang har spilt.

Må si jeg er enig i det. Etter og ha sett Pitch Black og The Cronicles Of Riddick skaffet jeg meg spillet med en gang. Og jeg er kjempe fornøyd med det!

Lenke til kommentar

Hvis det er FPS'er det er snakk om her, så:

 

1. Unreal. Fantastisk stemning og grafikk. Pene, godt lagde brett. Rett og slett en wow-opplevelse når det kom.

 

2. Giants: Citizen Kabuto. Morsom singelplayer, med orginale karakterer og en god dose humor, og spenstige våpen. Men multiplayern var det som virkelig tok av. Hysterisk morsomt.

 

3. Outlaws. God westernstemning og sjarmerende tegneseriegrafikk.

Lenke til kommentar
[iC,08/06/2005 : 15:35] Kan si med hånden på hjertet og ren samvittighet at "The Cronicles Of Riddick: Escape From Butcher Bay - Developer's Cut" (PC) er det FPS spillet jeg noen gang har spilt.

Må si jeg er enig i det. Etter og ha sett Pitch Black og The Cronicles Of Riddick skaffet jeg meg spillet med en gang. Og jeg er kjempe fornøyd med det!

Gjorde det omvendt, jeg!

Etter jeg hadde spilt gjennom spillet, lånte jeg begge filmene av bruttern (som forøvrig har begge to på DVD).

De har fått meget blandet kritikk, de filmene, men jeg synes de var bra, jeg! :)

Lenke til kommentar
jeg mener vel at det er call of duty 1 og 2  det er for at det virker veldig ekkte!

og du får frysninger når du skyter og du må ha et bra skjermkort! :D  prøv og gi småe fotklaringer hvorfor du syntes det er det beste.

Du mener vel COD 1 og UO utvidelses pakken? 2`er er jo ikkje kommet enda, men det at ett spill krever et godt skjermkort skal vere positivt skurer no litt hos meg :tease:

 

HL 1 sitter vel fast i hjernebarken min som en milepæl innen FPS på PC, mens GoldenEye på N64 er vel den som har frelst meg mest.HAr ikkje tal på kor mange timer dette spillet har slukt av livet mitt nei.

ohh!! :D

 

Goldeneye på N64, ja.

*tenker på de gode minnene*

det var tider det. Gyldne tider!

Lenke til kommentar

PS2: James Bond: Nightfire. Grunnen er at det er i grunn det einaste skytespelet eg verkeleg har spelt på PS2'en. Eg meiner mykje speling.

 

Xbox: Halo 2. Eit utruleg kjekt multiplayer spel om ein speler med kameratar eller liknande.

 

N64: James Bond: Golden Eye. Spelte mykje før, den som har spelt det veit kvifor eg likar det. ;)

 

PC: Må nok bli Counter-Strike. Er vel fordi det er eit kjekt online spel og for dei fleste speler det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...