Gå til innhold

Championship Manager-talenter


Anbefalte innlegg

Kjøpte Ronaldo til Liverpool for 50mill jeg. Ikke det at jeg brukte han så mye. Hadde bare lyst på han.

 

Men når du kommer til 2005/2006 og utover, så er det ikke lenger spillere som Ronaldo, Rio Ferdinand, Van Nistelrooy, Beckham eller Ronaldihno som er de store. Heller mange engelske/spanske/hollandske stor talenter som dukker opp for første gang i 2003/2004 som en 17/18 åring.

 

Jeg anbefaler dere å holde et øye med mindre klubber med store talenter i England, samt hollandske ung gutter etter hvert som sesongene flyr. :smile:

 

Hilsen dreven CM spiller som gleder seg til CM 4 som kommer til høsten. :grin:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det største salget jeg noen gang har gjort, var Cherno Samba til Real Madrid for 540 mill, norske mill.

Dette etter at Samba ble fast på englands landslag selvfølgelig. Men uansett, synes at mye av det jeg har lest her, høres for godt til å være sant.spesielt det å vinne fa-cup 1.sesong med conf.lag.

Du sa at du hadde samba på laget, okey, men samba i 1.sesong er bare 17 år gammel, så at han skulle være så god da, ja det er utenkelig. Han må ha et par på seg

før han blomstrer.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-08-07 19:02, sara skrev:

hvorfor tørr du ikke å legge ut navn og ferdigheter på noen av spillerene dine ellers så er det garantert at du blir sett på som en cheater


 

Fortell meg hvordan jeg gjør det du da, så skal jeg

gjøre det umiddelbart.

Hvis jeg må mekke ei hjemmeside, å legge dem ut der, så er

jeg helt BLANK på det området - til opplysning

Lenke til kommentar

En kamerat av meg som sitter her har et knippe utvalg av spillere han mener dere får bra igjen for!

 

Luca Toni(Brescia], William viali(Venezia), Claudio Lopez(lazio), Simone Inzagi(lazio), Christian Zenoni(Juventus), Abgar Barson(Djurgården), Assane N'Diaye(Shakhtar Donetsk), Ariel Ortega(River Plate), Juan Roman Riquelme(Boca Juniors), Matei Mirel Radoi(Steua), Bojan Djordjic(free)

 

/steinih :smile:

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-08-07 22:27, LuciFear skrev:

Quote:


Den 2002-08-07 19:35, h0bbel skrev:

Hei!


Cheats - Nix. Ikke en gang så mye som en oppdaterings patch. Skjekk screenshotene jeg la ut.



 

Dette nekter jeg å tro på. Sjekk f. eks her:

 

En spiller selges for £155.000.000!! Ikke sjans i havet. Kjapt regna med en kurs på 12 kroner pr pund, så vil dette bli 1.8 MILLIARDER kroner...

 

i think not

 

Det er jo ikke såååå uvanlig heller da! Flere kamerater av meg som har solgt spillere for rundt £150 000 000...det meste jeg har solgt en for er vel...hmmm..£120 000 000 tror jeg...

 

Finnes sikkert folk som har solgt for enda mer...det er jo ikke noen spes grense bortsett fra hvor mye penger man har på kontoen + chairman'n

Lenke til kommentar

Klart det finnes en grense. :smile: Max du kan kreve i forhandlingene er 50 mill. i overgangssum, 50Mill etter f.eks 10 A-Lags kamper, 50Mill etter 10. Landslagskamper og 20% av neste overgangssum.

 

rettelse: det er 25% av neste overgangssum. Alle summer her er i £

 

[ Denne Melding var redigert av: h0bbel på 2002-08-11 22:22 ]

Lenke til kommentar

Skjønner ikke hva folket her stresser med. Ingenting er umulig i Championship Manager. Har mange ganger fått resultater som ikke hører hjemme i den virkelige verden.

 

Men, men... Det var talenter dette handlet om:

 

Juninho - Palmeiras

Fernando Torres

Tieme Klompe - Heerenveen

Så å si hele Ajax - Chivu, Yakubu, Hersi, mfl.

Olivier Kapo - Auxerre

Philippe Mexes - Auxerre

Djibril Cisse - Auxerre

Qu Bo - Qingdao

Julius Aghahowa - Shaktar

Isaak Okoronkwo - Shaktar

Michael Stewart - Man Utd

J.A. Reyes - Sevilla

Landon Donovan - San Jose Earthquakes

Jaques Carlos - Penarol

Franco Constanzo - River Plate

Daniele Bonera - Brescia

David Prutton - Nottm Forest

Mendoca - Varzim

Justin Georcelin - Northampton

Darren Fletcher - Man Utd

Jermaine Pennant - Arsenal

Ernesto Farias - Estudiantes

Pawel Brozek - Wisla

Rudy Haddad - PSG

Guillermo Pereyra - River Plate

Kim Källström - Häcken

(Mye bra på Sverige u-21)

Gael Danic - Rennes

 

Kan nevne en haug til, men det her holder sikkert for en stund :smile:

 

Magnus

 

Edit: La på en til :smile:

 

_________________

"We're not enemies, we just disagree" - The Strokes

 

[ Denne Melding var redigert av: magma_81 på 2002-08-14 02:35 ]

Lenke til kommentar

Sånn ja, magma81 :wink:

Endelig et orntlig forslag på talenter her..

Mange kjente navn på den lista, men noen ukjente som

det kanskje kan være verdt å ta en titt på .. :wink:

PSV og andre nederlandske klubber fostrer talenter

som om det skulle være oppdrettslaks! Halve stallen min (leeds) er nederlandsk nå .. hehe - med bl.a

nevnte T. Klompe, Van der Vaart, Robben, Hofland,

Kezman + + u name it

Lenke til kommentar

For å være helt ærlig synes jeg ikke Robben er så fantastisk. Han er dyr og kan derfor ikke sammenlignes med f.eks. Andri Sigthorsson, Kennedy Bakircioglu og Javier Saviola fra tidligere Cm- utgivelser.

 

I og med at han også er relativt dyr, kan man jo finne spillere av samme kaliber i den prisklassen. Selv om Robben er ung, vil jeg si at han er en "etablert" spiller mtp at man kan sette han inn på nesten et hvilket som helst lag. IMHO faller han inn i samme kategori som Ronaldinho og Alex - Cruzeiro.

 

Spillere som Juninho - Palmeiras, Mark Kerr - Falkirk, Mitja Brulc - CMC Publikum, Julius Aghahowa - Shaktar, Nelson Cuevas - River Plate, David Aganzo - Real Madrid, Ifeani Udeze - PAOK og Marius Niculae blir ALLE verdensklassespillere bare du gir de tid. Forskjellen på disse og Arjen Robben er at de er villige til å signe for mindre kjente klubber, i tillegg til at de ikke koster skjorta :smile:

 

My $.02,

 

Magnus

 

Ps. "Arjen Robben"-killer: Radamel Garcia - River. Er ung, så du må vente litt, men han er nok en av topp3-talentene på 01-02.

 

_________________

"We're not enemies, we just disagree" - The Strokes

 

[ Denne Melding var redigert av: magma_81 på 2002-08-27 23:34 ]

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...