Gå til innhold

Championship Manager-talenter


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

klikk ja.... tipper dere ikke har funnet TO MADEIRA... han er ille...

 

prøv oxo:

 

alexandr khatceviv ell no/dinamo kiev

ibrahim said

poltavets/dnipro

sergey nikiforenko

damian manso

lee fowler

stephen nicholas/skotsk background

cabello /spanish background

richie wellens

winston bogarde

 

 

noen som har funnet en forferdelig klikk taktikk? da mener jeg ikke en taktikk man vinner med for det er bare å ha gode spillere... men en taktikk man vinner med selv uten gode spillere....

Lenke til kommentar

Jeg pleier å kjøre en 4132 formasjon (aller nederst i defaultlisten). Riktignok litt modifisert. Midtstopperne driver mannsmarkering, og så tilpasser du tacklinger/pasninger etter spillerne dine. Vet ikke om du vinner noe med den UTEN gode spillere, men du trenger iallefall ikke superstjerner på alle plasser. Den funker som bare det hos meg.

Lenke til kommentar

4-1-3-2 ja... bra den... stiller alltid opp den jeg og for å så modifisere den... bruker å sette ene backen som midstopper og den andre opp på def.midt.... har funnet ut en fin en nå i det siste...

 

3 sentralt bakerst (to på mann og en på zonal)

3 def midt (de to ytterste med ei lita pil opp,alle med forward runs og zonal)

 

2 på midten (pil opp,forward runs og run with ball)

1 på support (forward runs,run with ball og try throug balls)

1 spiss med free role.... er spissen god putter han noe avsindig med mål....

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...

Dette nekter jeg å tro på. Sjekk f. eks her: http://h0bbel.p0ggel.org/gallery/ChampMan/abh

 

En spiller selges for £155.000.000!! Ikke sjans i havet. Kjapt regna med en kurs på 12 kroner pr pund, så vil dette bli 1.8 MILLIARDER kroner...

 

i think not

 

 

Det er faktisk mulig, spesielt hvis du legger merke til at det var i sesong 2022...

Overgangssummene øker visst litt år for år, de rike blir vel rikere i CM også... Har aldri hørt om så høge tall, men over £100mill har jeg hørt om før. Har aldri testa å spille så mange sesonger, men sjekk litt på http://www.thedugout.tv og du finner noen syke overganger.

 

Ingen som har nevnt Wayne Ronney her enda, han skal visst være dritbra på den siste oppdateringen.

Et alternativ til å finne bra spillere er å laste ned et program som lar deg søke på potensial ability, men dette blir blant mange ansett som cheat.

 

Gler meg til CM4. Screenshota ser helt konge ut. Lurer på hvordan taktikkdelen blir, var ingen screenies om det... 2D motoren såg faktisk veldig bra ut :razz:

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-09-26 08:46, skrev To Madeira:

4-1-3-2 ja... bra den... stiller alltid opp den jeg og for å så modifisere den... bruker å sette ene backen som midstopper og den andre opp på def.midt.... har funnet ut en fin en nå i det siste...


3 sentralt bakerst (to på mann og en på zonal)

3 def midt (de to ytterste med ei lita pil opp,alle med forward runs og zonal)


2 på midten (pil opp,forward runs og run with ball)

1 på support (forward runs,run with ball og try throug balls)

1 spiss med free role.... er spissen god putter han noe avsindig med mål....


 

 

Høres veldig ut som en sentralisert taktikk, som mao utnytter det at det er veldig lite vingspill fra AI i spillet. Hadde det vært IRL ville din taktikk blitt drept av to vinger, men spillet finner ikke ut at du ikke har folk på sidene, og utnytter det derfor dårlig. Dette tipper jeg det blir en skikk på i CM4.

Synes det er bedre å bruke taktikker som kunne funket IRL. Dessuten forstår jeg ikke folk som velger Roma, Milan, Real osv. Det er riktignok gøy i en sesong eller to, men når man har vunnet CL, serie og cuper på en sesong, er det liksom ikke gøy lenger. Lager er allerede dritbra når du begynner. Mye artigere å ta over et drittlag, signe talenter, og ta dem opp gjennom divisjonssystemet, og så til slutt vinne PL og komme ut i Europa. Da setter man litte større pris på suksess, og spillet varer litt lenger :wink:

 

David Livermore på DML er veldig bra. forward runs, run with ball, crossing. Får en haug med assists. Er også lurt med et powerhouse og en kjapp teknisk spiss.

 

For å få en virkelig bra taktikk/formasjon hjelper det ikke å tulle med induvidual instr., du MÅ fikle med wibble/wobble. Har laget en formasjon med DDL (diagonal defense line for de uinvidde), det funker ganske bra nå, men jeg scorer litt for lite mål. Forsvaret er ganske tett da. Forresten Chiotis i mål er bra, kan være litt incosistent, men stort sett konge, billig også :smile:

Testet med taktikken min med United (jada, vet det er lett) på holiday mode. Van serien med bare 2 tap, og slapp inn bare 16 mål. Ble ganske imponert. Det beste forsvaret jeg har sett var 14 mål...

 

Holder på å signe Ibrahim Said nå, tror han blir konge som DMC :grin:

Lenke til kommentar

Hvorfor måtte dere starte en tråd som dette :grin: ? Fant ut CM opptok alt for mye tid og har nå vært CM fri i ca 1/2 år. Kjenner abstinensene komme og må nok fyre opp en ny sesong i løpet av dagen...

 

Anyways: kanskje ikke en av de ALLER beste, men jeg ser han ikke er nevnt tidligere, og jeg gjorde stor suksess med ham på topp en stund: Mogens Laursen. Utvilsomt en dyktig spiller til en ok pris...

Lenke til kommentar

Har funnet EN taktikk som funker på de fleste lagene

i cm01-02 -

3-4-1-2.

Skaffa meg 3 skikkelig solide midtstoppere ( Lucio, Hofland, Ferdinand), et par kreative midtbanespillere

som Robben, Aimar, rosicky.... u name it :wink: og til slutt

2 livsfarlige målkonger som Defoe og Samba.

Tok nettop min 3. strake pr.l tittel (med leeds)

med en målforskjell på 93-19 ( !! :smile: !! )

Moste samtidig Bayern M. i ch.l finalen med 1-4

Så jeg sier bare ; STEM 3-4-1-2 :smile: hehe

..... og mens vi stemmer så kan vi jo sitte og vente på CM 02/03 .. :smile:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...