Gå til innhold

Championship Manager-talenter


Anbefalte innlegg

Er det noen cm-gale der ute som kan gi meg navnet

på en bedre og mer talentfull spiller enn

Arjen Robben!?

Har spilt et game med Leeds i det siste, og han har

gjort det STORT.

Scoret 47 mål på 56 kamper i sin 3.sesong, med en gj.snitlig rating på 8.95, som

offensiv midtbanespiller i et

3-4-1-2 system.

Han er bare helt sinnsykt god!

Ellers ser laget slik ut: Frey-Ferdinand-Bramble-Woodgate-Van der Vaart-Dyer-J.Cole-Aimar-Robben- Defoe-Samba.

Noen som har tips til flere store talenter?!?

 

 

[ Denne Melding var redigert av: TST på 2002-09-25 15:11 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Prøvd nigerianske Julius Aghahowa fra Shaktar Donetsk? (ja det er han som tar ørten saltoer når han scorer) Spilte med PSV for ei stund tilbake, og med Robben på venstre ving, Aghahowa på høyre og med van Bommel som anker på midten så måtte det jo bare bli bra.. for ikke å glemme Filippo aka. "superpippo" Inzaghi og Carew på topp. Det var saker det gitt! :grin:

Lenke til kommentar

tipper ingen har spilt cm mer enn meg =) skryte..skryte... =) begynte før d var ordentlige navn i cm.. Men tilbake till temaet, de 2 klart største talentene i cm 01/02 er Maxi Lopez, Arjen Robben, Julius Aghahova og sist men ikke minst Marajo... Kjøp disse samt noen billige forsvar spillere eksempelvis Schembi(II), så vinner du serien uansett lag..

Lenke til kommentar

holder på med et spill med sunderland nå! første sesong 3 plass og fa cup vinner, andre sesong seriegull og champ league finale! nettopp begynt med 3 sesong..

 

men spillere som du bør kjøpe som ikke er nevnt er:

 

landon donovan, kevin nolan, mark kerr, joe dolan, julio arca, michael stewart og jorge quinteros

 

alle disse er glimrende kjøp!

Lenke til kommentar

Javisst!!

Kerr og Arca kjenner jeg til - brukbare begge to.

Dritbra med ch.league finale etter 2. ses med sunderland da, det må sies :wink:

Selv har jeg nettop funnet en ny finne - Teemu Tainio, gi han en sesong eller to, så er han fullt på høyde med spillere som J. Cole, Kerr, Marinelli, osv...

Lenke til kommentar

Arjen Robben blir den beste spilleren i CM, men joe cole, dede (forsvarsspiller) og byron bubb er også veldig gode.. for å nevne noen

 

jeg anbefaler deg å melde deg inn i cm's offisielle forum, der har de et eget rom for kun diskusjon av gode spillere.. spillere du aldri har hørt om, men som eier

sigames.com

 

jeg må heller ikke glemme Maxim Tsigalko :wink:

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-07-20 20:54, taiLgraB skrev:

Ja,Julius Aghahowa er faktisk ikke så verst.



 

cm er faktisk en av de eneste spillene jeg spiller..hehe

 

 

Spiller med milan.

 

Som jeg kommer på

Gode def: Brett emerton, john welsh

gode mid: Aimar, cole, gatusso

striker sheva, ronaldinho, cissè, pippo,

Lenke til kommentar

Hei!

 

Litt "beside the point" men jeg har lagt ut noen screenshots fra CM 00/01 på http://h0bbel.p0ggel.org/gallery/ChampMan/

 

<skryte modus på>

 

Begynte med Rushden & Diamonds i Conference league, og endte til slutt opp med å vinne Premier League 7 ganger, Champions League 6 ganger (på rad) og diverse cup titler (Husker ikke hvor mange). Men, som en kan se av screenshot'ene, vant jeg FA Cup'en det første året, som conference league lag!! :grin:

 

<skryte modus av>

 

:wink:

Lenke til kommentar

hm... litt cheat kanskje?

for godt til å være sant at du vant FA cupen med rushden i conferense.

Jeg lukter urent mel i posen :wink:

En ting er å rykke opp til pr.league med et conf.

lag, det er jo enkelt.

Å vinne fa-cupen som conference-lag er vel heller

litt tvilsomt, eller hva?

Umulig å slå lag som ManU,arsenal og liverpool da.

Punktum

Lenke til kommentar

Hei!

 

Cheats - Nix. Ikke en gang så mye som en oppdaterings patch. Skjekk screenshotene jeg la ut.

 

Men, poenget mitt var ikke så mye akkurat det, men at spillet er meget fett. :smile: Har aldri klart noe lignende hverken før eller senere, og det er en stund siden dette nå. Husker ikke alle spillerene, men spillere som Bovar Karim, Patric Ax, Cherno Samba, Djibril Cissê, Eirik Skjælåen og en eller annen Nymo Trulsen +++ var innom laget i perioder.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-08-07 19:35, h0bbel skrev:

Hei!


Cheats - Nix. Ikke en gang så mye som en oppdaterings patch. Skjekk screenshotene jeg la ut.



 

Dette nekter jeg å tro på. Sjekk f. eks her: http://h0bbel.p0ggel.org/gallery/ChampMan/abh

 

En spiller selges for £155.000.000!! Ikke sjans i havet. Kjapt regna med en kurs på 12 kroner pr pund, så vil dette bli 1.8 MILLIARDER kroner...

 

i think not

Lenke til kommentar

Tro hva du vil... :smile: Hva slags poeng skulle det være for meg å legge en haug med enten forfalskede bilder, eller hvorfor skulle jeg i det hele tatt jukse i CM?? Da er jo hele poenget borte.

 

2 ganger har jeg solgt spillere for max sum + max etter 10 landskamper + 10 spillte A-lags kamper + 20 % av neste overgangssum.

 

Solgte en annen spiller til Barcelona for samme sum senere.

 

Synd jeg ikke har save gametlenger, da kunne du fått hentet det ned hos meg og uteksaminert det selv.

 

Det forsvant desverre i en disk krasj.

 

Men, som sagt, det spiller ingen trille for meg hva dere tror.. :smile:

 

 

 

_________________

.oO h0bbel Oo.

 

[ Denne Melding var redigert av: h0bbel på 2002-08-07 23:39 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...