Gå til innhold

Demo av Battlefield 2 er lansert


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tenk viss BF2 er noe makkverk da, jeg har hatt dette i tankene, at alle setter det for høyt på lista, men håper inderlig ikke det!!

 

 

Jeg har og et 4200 kort, og er redd det ikke funker, men jeg har en fin klokk på det så kanskje det gjør at det funker....

tviler jeg på

Lenke til kommentar
pliiz ikke la meg komme opp i muntlig eksamen. kommer til og stryke på grunn av denne demoen x(

jeg skulle akkurat til å si det samme.. kommer til å spille hele natten også :nei:

 

vist pc'en min klarer dette, så kommer den iallefall å slite sterkt med spillet.. ettersom maskinkravene er veldig høye.. og mitt 9600xt og mine 512mb ram kommer nåkk til å slite en del (lagger en del på bf vietnam pga rammen...)

 

så kjære gud i himmelen.. la meg ikke komme opp i muntlig examen! :p

Lenke til kommentar
En blir å kunne kjøre spillet fint på et TI4200. Nye rykter sier at demoen kommer på fredag, men dette er ikke bekreftet.

battlefield2 vil ikke fungere på geforce-kort eldre enn fx-serien da disse ikke møter kravet om "1.4 shader". noe som for øvrig er noe dritt da jeg selv sitter på et ti4600, vel vel, ting blir bedre til høsten

 

edit:

efikkan; bf2 "has gone gold" (i mangel av god setning på norsk), slippes i butikkene den 23. såvidt jeg vet

Endret av Frikky
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...