Gå til innhold

Guildwars trading topic

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

hvordan skaffer eg meg tanned hide squares?, andre har tusenvis, men eg har ikkje ein, folk seier du får den nett som alle andre items, men eg har ikkje funne ein einaste, ganske bale å kjøpe tå folk heile tida, koster penger

Endret av drugis
Skrevet

-fiery dragon sword of enchanging

fire damage: 15-22 (req 8.swordmanship)

anchantments last 12%longer

-summit hammer

blunt damage: 17-29 (req 8.hammer mastery)

intresert??

Skrevet
hvordan skaffer eg meg tanned hide squares?, andre har tusenvis, men eg har ikkje ein, folk seier du får den nett som alle andre items, men eg har ikkje funne ein einaste, ganske bale å kjøpe tå folk heile tida, koster penger

5662559[/snapback]

Du bruker "Expert Salvage Kit" på armors/etc du plukker opp.

Skrevet
Å gå gjennom tombs er dritkjedelig, og tar altfor lang tid, spør du meg. Ikke mye "kult".

Daniel :)

5646025[/snapback]

ok, hvis man er på et 4 mans team går det kanskje en time eller to, men har man en ranger, necro eller monk kan man joine et barrage team, det gjorde jeg, fikk gått gjennom tombs 4 gang på søndag, fikk en bue, grim cesta og Victo's bulwark :thumbup:

bruke bare ca 1 time med barrage team :tease:

Skrevet (endret)

Begynt å spille litt igjen nå og lurer på om dette er et bra kjøp?

Icy bow of überness (gold, husker ikke navnet)

15-28 dmg (cold), +14% while enchanted, +30 health (ca), krever marksmanship 9 tror jeg det var.

selgeren vil ha 1500g.

dette var forøvrig "billig" fordi jeg er lowbie, lvl7 og ned.....

Endret av TRS
Skrevet

med max skade og +30 liv så skulle jeg tro at den er definitiv verdt 1500. den enchantment bonusen kan du jo endre ved å skaffe den en annen bonus du trenger mer og adde den i stede. som f.eks lenghtens poison duration.

Skrevet

mending er jo aktiv helt til noen deaktiverer den, så den longer enchantment bonusen har 0 å si på mending. de to andre du nevnte kjenner jeg ikke til, men de fleste monk skiller er vanligvis aktivert så lenge du måtte ønske, ikke tidbasert.

Skrevet

Bonusen på buen er damage +14% While Enchanted, det vil si at du gjør 14% mer skade når du har en Enchantment på deg. Dette er ikke en bonus som kan byttes ut, denne vil alltid være på buen.

Skrevet

tror ikke jeg har mending enda (lvl6 atm), har gått litt i glemmeboksen det der med når man lærer skills osv (spilte 1st class Monk ved release), men da tror jeg at jeg skal kjøpe den buen til min ranger. Takker for kjappe svar :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...