Gå til innhold

Ditt beste crit ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har no bra mangle crits i bear form?

Jeg ble litt sjokka når jeg fikk 2.3k mangle crit i bear form da jeg tanket i Sethekk Halls igår kveld..har forholdsvis dårlig gear vil jeg si :p

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Laster opp nyaste critline bilde. Kjem til å fjerne alt no og starte på nytt sidan eg aldri vil oppnå samme crits i bear igjen.

Mangle, Maul, Swipe :(

post-49544-1173273885_thumb.jpg

Endret av TheOneAsk
  • 4 uker senere...
Skrevet

På lvl 48, når jeg akkurat hadde specca destru for å prøve Soul Fire, fikk jeg inn en 1,8k crit mot en rogue.

Var litt festlig ettersom jeg nesten one-shotta en rogue 3 levler høyere enn meg ^^

Skrevet (endret)

4.8k pyro er vel høyeste så langt, med nåværende spec har jeg hadde ice lance crit på 2.8 k og frostbolt crits på 3.8k. Alt uten berserker selvsagt.

Endret av Tmz
Skrevet

Yay, ny executerekord i dag :D hadde et lite eksperiment (uten world buffs, bare 2 pots, crusader proc + ap trinket & enrage/deathwish).

10316, PEW PEW ;D

-Hadde likt å se noen som ville overlevd en sånn crit når man har under 20% hp igjen :p (utelukket bosser o.l.)

Skrevet
Yay, ny executerekord i dag :D hadde et lite eksperiment (uten world buffs, bare 2 pots, crusader proc + ap trinket & enrage/deathwish).

10316, PEW PEW ;D

-Hadde likt å se noen som ville overlevd en sånn crit når man har under 20% hp igjen :p (utelukket bosser o.l.)

8289119[/snapback]

når skal folk lære at execute ikke scaler med buffs, botsett fra enrage/deathwish

Skrevet (endret)

for tiden når jeg er heldig; 2300-2600 i crit med bloodthirst.

råeste crit på execute var 6800 eller no sånt :dribble:

får såpass med hjelp av enraged, deathwish og battleshout. har jo også crusader, så blir vel mer etter hvert hvis jeg er ekstra heldig. kjører dual wield nå så er jo litt kult at jeg får det med one handers. mon tro hva jeg kunne fått med two-handers, eller enda bedre 1hander enn di jeg har nå. har 2x71 dps daggere nå for tiden.

Endret av manyquiz
Skrevet

10316, PEW PEW ;D

8289119[/snapback]

når skal folk lære at execute ikke scaler med buffs, botsett fra enrage/deathwish

8289658[/snapback]

Jeg sikta til AP buffs. BoM, Motw (for str+), eller andre lignende buffs som gir mere AP. AP = mer dmg på execute. Crusader proc, som jeg nevnte, gir jo +50 str, AP trinket, etc. :)

Skrevet

10316, PEW PEW ;D

8289119[/snapback]

8289658[/snapback]

Jeg sikta til AP buffs. BoM, Motw (for str+), eller andre lignende buffs som gir mere AP. AP = mer dmg på execute. Crusader proc, som jeg nevnte, gir jo +50 str, AP trinket, etc. :)

8291340[/snapback]

Feil feil feil feil.

Execute har ikke noe med AP å gjøre

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...