Gå til innhold

Ditt beste crit ?


Anbefalte innlegg

er en 70 warrior jeg da så execute er jo inne i bildet på et par her

 

høyeste crit: med 2h execute        6.6k

                  med 1h execute        5.2k

                  med 2h mortal strike  2.6k

                  med 2h white dmg      1.9k

 

andre angrep har jeg ikke vært så oppmerksom på.

alle me 2h var med dyp arms build. 1h var med dyp prot build, dog på level 70 som tank på onyxia

8024863[/snapback]

Execute er AKKURAT samme skaden, enten om du bruker 1h eller 2h.

Ap har heller INGENTING å si.

8027214[/snapback]

 

Legg dog merke til at han viser forskjellen mellom dyp prot build og dyp arms build, som er en del forskjell.. (Impale etc)

8027855[/snapback]

Sant nok, så ikke det.

Trodde han var en av de mange: "Jeg fikk 2000 execute med Whirlwind axe!"-fyrene. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Beste crit? HAHA den ver ikke såååå nice :blush:

 

Shadow priest. Mind Blast ---> 3246 Har jo ikke akkurat dårlig gear da! (Denne var med en trinket på)

 

Heal crit. Greater Heal ----> 7,2k Helt grei i lvl 70 med holy spec!

 

Ellers vil jeg også få sagt at jeg har critta med Mind control i naxx for 42 k. Det er noen mobs der som var fine å MC'e det meste av dette har blit endret nå, så jeg tror ikke det går ann å få så høye crits med MC.

Lenke til kommentar
Beste crit? HAHA den ver ikke såååå nice :blush:

 

Shadow priest. Mind Blast ---> 3246 Har jo ikke akkurat dårlig gear da! (Denne var med en trinket på)

 

Heal crit. Greater Heal ----> 7,2k Helt grei i lvl 70 med holy spec!

 

Ellers vil jeg også få sagt at jeg har critta med Mind control i naxx for 42 k. Det er noen mobs der som var fine å MC'e det meste av dette har blit endret nå, så jeg tror ikke det går ann å få så høye crits med MC.

8034664[/snapback]

den critten på 42k var vel på instructor etter bossen var død og du slo med en add, på en add?

Lenke til kommentar

Jeg tok vel rundt 2700 Damage med min da level 4*? warrior..På Execute seff :) det var med 1h, kunne vel gjort rundt 3000 med 2h

 

men utenom execute var det vel på en level 53 w.lock som satt, med fullt liv...

 

Hadde skaffa 100% rage, raptor strike(Det er rett ja?) også hadde jeg sverd specc, så fikk 2 ekstraslag, så jeg på en måte one-hitta den w.locken :p

 

EDIT: haha husker at raptor strike var fra hunter nå.. Eller? faen er ei stund sida jeg spilte wow nå :ermm:

Endret av golemm
Lenke til kommentar
Jeg tok vel rundt 2700 Damage med min da level 4*? warrior..På Execute seff :) det var med 1h, kunne vel gjort rundt 3000 med 2h

 

men utenom execute var det vel på en level 53 w.lock som satt, med fullt liv...

 

Hadde skaffa 100% rage, raptor strike(Det er rett ja?) også hadde jeg sverd specc, så fikk 2 ekstraslag, så jeg på en måte one-hitta den w.locken :p

 

EDIT: haha husker at raptor strike var fra hunter nå.. Eller? faen er ei stund sida jeg spilte wow nå :ermm:

8038226[/snapback]

 

Først av alt så har 1h/2h ingenting å gjøre med Execute med samme specc.

 

Heter Mortal Strike forresten :)

Lenke til kommentar

Jeg critta ganske deilig når magen min var lvl 65 :p

 

Arcane / Fire Specc 420 normale spell power & 20% Crit chance med Molten Armor

 

Illidari spell power Trinket & Zandalarian Hero Charm

 

Presence Of Mind - Arcane power - Begge trinketene

Ca. 850 spell power tilsammen.

 

Critten : 5k ! Dette var på en lvl 63 Blood Elf Paladin!

 

Litt imba eller? xD

 

Har desverre ikke noe screenshot men jeg poster hvis det skjer igjen =)

Lenke til kommentar

(Warlock lvl 70) Hadde en fin en på en lvl 67-ogre med noe sånn som 6000hp. Først pullet jeg den med en Immolate, og mens den var på vei castet jeg Incinerate. Den crittet for 3,2K, så slo Ogren meg en gang og det trigget Backlash, dermed castet jeg en instant Incinerate til som crittet for omtrent det samme og Ogren datt dau som en sekk i bakken. Så det var 6,5K i løpet av ca 1 sek. Blam - blam! Det er derfor fire/destro build er så gøy!

 

Edit: Hadde en SoulFire crit på 5200 her i Arcatraz for leden også. Mobben hadde CoE og jeg tror jeg fyrte en trinket (den Illidari saken en får for en quest). Selv etter jeg feis av SoulShatter hadde tanken problemer med å få igjen aggro :!:

Endret av Krapfoss
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...