Gå til innhold

Hardware.no i ny drakt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sikkert flere som har posta om bugs på siten men jeg slenger meg på lasset.

specs:

Internet Explorer 6.0+++

1152x864

 

Vanlighvis funker siten supert, men noen ganger hopper "siste fra forumet" og det som skal være på høyre side av siden ned under det som står på venstre side.

Lenke til kommentar
Er det bare meg eller er det feil med bruktmarkedet? Teksten kommer ikke før langt ned på siden. Har tømt cache og restarta browser. Det fungerer fint i firefox 1.04 men i IE6 ser det ut som vist under.

Får samme med IE og Maxthon(IE basert).

Vært sånn siden starten , meldte fra tidligere.

Alle linkene ellers funker ,men ikke bruktmarkedet :ermm:

Hvilken versjon?

Lenke til kommentar
Nå har alt blitt som overklokking sin side.....

 

Forum og bruktmarked ligger i bunn av siden.

 

Håper dette er en ting som det vil bli gjort noe med.

Har akkurat det samme. Kjempeirriterende. Blir så jeg ikke gidder å sjekke nyeste fra forum (ja, jeg er lat. :p )

Lenke til kommentar

I går så virka alt slik som det skulle. Maskina har stått på heile natta, men IE har vært stengt. Skulle inn å sjå på HW idag, då hoppa plutselig alt på høgre sida ned under det som er på venstre sida. Har ikkje gjort noko med maskina i mellomtida.

 

For meg så virkar som om det har skjedd noko med HW si side. Har prøvd å gjøre slik som det blir anbefalt i post 1, men det hjalp ikkje.

Lenke til kommentar
Er det bare meg eller er det feil med bruktmarkedet? Teksten kommer ikke før langt ned på siden. Har tømt cache og restarta browser. Det fungerer fint i firefox 1.04 men i IE6 ser det ut som vist under.

Får samme med IE og Maxthon(IE basert).

Vært sånn siden starten , meldte fra tidligere.

Alle linkene ellers funker ,men ikke bruktmarkedet :ermm:

Hvilken versjon?

IE6

6.00.2900.2180 (xpsp_sp2_rtm.040803-2158)

Maxthon

1.2.5 build 20

 

:dontgetit:

Lenke til kommentar

Tar sikkert litt tid å bli skikkelig vant til det, men liker det nye designet - riktignok kun i Internet Explorer.

 

I Firefox 1.0 som er min hovednettleser blir forsiden som vist på bildet, alt listet nedover på venstre side uten skikkelig layout og de standard skrifttypene. Forumet gjengis som før, uten synlige grafiske feil. Ligger forsideproblemet hos meg eller dere? :)

 

EDIT: Og elsker den lille detaljen med uthevet søk i forummenyen. La umiddelbart merke til det, og da er vel hensikten oppnådd. ;)

Endret av johnj
Lenke til kommentar
Jeg har bare en ting og si, dont fix it ,if it aint broken :thumbdown:

For oss som var her når det forrige skiftet skjedde er jo dette litt underholdene. Da ble jo det nye designet slaktet av en enorm masse mennesker, nå er tilsynelatende det designet det beste som har skjedd siden ristet brød. Mens det nye er djevelens verk (overdirver såklart, men det er påfallende hvor negative folk er når ting endres).

 

AtW

Mener du da de gjikk over til invicionboard? Jeg likte nå den forandringen uansett...

 

Jeg har ikke peiling på hvordan du lager slike sider og hvordan det bør vare i de forsjellige browserene.

 

Poenget mitt er at når jeg opner hw.no, så får jeg opp en side som lyser kvit, men en mørk kjedelig tekst og noen små bilder.

 

Reklamen derimot popper frem som om det skulle vert ukens tilbud fra rimi. Greit nok at dette er en milionbutikk som skal tene penger, men ærlig talt, syns dere har litt feil fokus nå.

 

Hw.no logoen er forminsket, og den fine rambrikke som lå bak logoen er borte.....

 

Siden er rett og slett et trist syn for 2 øyne som er sugne på og lese hardware nyheter.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...