Gå til innhold

Hardware.no i ny drakt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Synes dette lignet på siden til broren min som nettopp har begynt med html.. så amatør messig =\

Hva er det som gjør det "amatørmessig"? Bortsett fra enkelte problemer som har blitt påpekt (for lyst, for store overskrifter, m.m.), så ser det hele profesjonelt ut.

Lenke til kommentar
snoemann: Nei, det skall ikke se slik ut. Prøv å tømme cache. Prøv også å gå gå inn på www.hardware.no/css/standard.css og www.hardware.no/css/front.css, og trykke F5.

Det fungerte ikke å gjøre det du sa, tror jeg =)

 

Men hw.no var nede 5min nå, og nå etter det så fungerer det igjen =)

Bra greier=)

Lenke til kommentar
Ser ut som en oppgave du ville fått innlevert i grunnkurs webdesign.

Hei,

 

Precis! :thumbup:

 

Ikke specielt professionelt laget.

På et grunnkurs i webdesign lærer man, at man ikke skal presentere store mengder med lesestof på en hvitt baggrunn.

Noget "webdesigneren" på hw.no ikke har fått med sig.

Elementert - kjære Watson!

 

Mvh

Kimmer

Virkelig? Mange av de største sidene i verden (kanskje tilogmed flertallet) (og som i mine øyne har fin design), har hvit bakgrunnsfarge.

 

AtW

For å komme med noen eksempler:

 

google

amazon

opera

anandtech

slashdot

 

Og det er bare ett par utvalgte eksempler i den enorme mengden sider som har hvit som bakgrunnsfarge til artikkelskrift

 

Edit: kan vi ikke bare permbanne alle som maser om cache-problemer fra forumet :)

 

AtW

Endret av ATWindsor
Lenke til kommentar

Jeg hadde foretrukket et grensesnitt som fokuserer mer på å være praktisk og funksjonelt, fremfor å se hot ut i 1024x768. Programmer.no er et eksempel som er behagelig, oversiktelig og har dynamisk bredde, selv om det kanskje ikke er så vanvittig pent. En web-side skal vel helst designes som en web-side, ikke som en plakat el.

Lenke til kommentar

æ sei det på nordnorsk, det ikkje stil i det heile tattt, mæn æ kjæm jo her for å krangek, å gi nån gode / dårlige råd. Veit bare det hadde Webmasterlæran sedd mæ gjøre sånt so det her, ja da hadde det ikkj vorre rare karaktern æ har fådd.

Lenke til kommentar

Husker forrige gang HW.no endret design..alle skrek opp om hvor ille det var...men jaggu ble det stille etterhvert! (vanesak??)

 

Egentlig skjønner jeg ikke at HW.no tør å spørre om hvordan designet er. Det er jo de som bestemmer....ikke oss! For det like mange meninger som mennesker i verden!

Man burde heller sette ned en utvalgt testgruppe o.l før lansering for å "sjekke" temperatur og stemning i markedet.

 

En ting til...greit at det skal være brukervennlig, men det får da være grenser :roll:

Jeg liker f.eks ikke designet til hverken dagbladet eller vg.no, men jeg slutter da ikke å lese der av den grunn ;)

Lenke til kommentar
Egentlig skjønner jeg ikke at HW.no tør å spørre om hvordan designet er. Det er jo de som bestemmer....ikke oss! For det like mange meninger som mennesker i verden!

De kunne hatt en avstemning ?

Greit nok, de bestemmer, men siden en god del av de som leser nyhetene, og finnes her på forumet, hadde det væt en god idè og vist fram noen eksempler, og latt brukermassen være med på å bestemme hva som var lesbart og ikke lesbart.

 

Kan jeg få komme med et ønske ?

 

Før kunne du trykke på "Siste fra forumet" og se en oversikt over de mest aktive innlegg.

Denne er nå tatt vekk.

Noen sjangs for at den kommer tilbake ?

Fant det ut selv...

Kikker jeg litt lenger nede er det to linker; "Flere Innlegg" og "Søk i Forum".

Endret av Ozelot
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...