Gå til innhold

Hardware.no i ny drakt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
De kunne hatt en avstemning ?

Dårlig ide. De jobber ikke lenge med et nytt design bare for å fjerne det igjen. Det de antakelig er interessert i nå er å finpusse mindre detaljer og fjerne bugs.

Hva var galt med det forrige designet ?

Kan ikke huske noen bugs...

Lenke til kommentar
Æsj, hovedsiden hos meg er helt grusom.

Flere enn meg som er lei av å se slike screenshots her i tråden? Vi har jo sett dem mange nok ganger nå, noen av dere som har løsningen på hvordan man ordner det, kan jo lage en egen tråd om dette... :ermm:

Lenke til kommentar
Virkelig? Mange av de største sidene i verden (kanskje tilogmed flertallet) (og som i mine øyne har fin design), har hvit bakgrunnsfarge.

 

AtW

Hei,

 

Nu vett jeg ikke hva du kalder for "verdens største sider" !!

Men disse sider trenger ikke å være laget av proff webdesignere. Det er ikke utseendet men kvaliteten av innholdet, som har gjort de til "verdens største"!

 

Mvh

Kimmer

Lenke til kommentar
Virkelig? Mange av de største sidene i verden (kanskje tilogmed flertallet) (og som i mine øyne har fin design), har hvit bakgrunnsfarge.

 

AtW

Hei,

 

Nu vett jeg ikke hva du kalder for "verdens største sider" !!

Men disse sider trenger ikke å være laget av proff webdesignere. Det er ikke utseendet men kvaliteten av innholdet, som har gjort de til "verdens største"!

 

Mvh

Kimmer

Men om det er slik at det første man lærer på webdesign er å ikke bruke hvite sder, hvorfor er det da så mange som bruker det? Jeg er enig i at mange av de største sidene ikke er spesielt fine, men det er jo mange som er fine også, og som har hvite bakgrunnsfarger, der de åpenbart har brukt tid og energi for å designe siden.

 

Nevnte en del eksempler i en annen post (amazon, google, wikipedia, anandtech osv).

 

AtW

Lenke til kommentar
Hva var galt med det forrige designet ?

Kan ikke huske noen bugs...

Kanskje de mente at det var på tide med et bedre design? Kanskje de måtte rydde opp, og da var det like greit å forbedre designet samtidig? Det kan være mange grunner. Vi får forholde oss til det at designet nå er endret, og de kommer selvsagt ikke til å endre det tilbake.

Lenke til kommentar
Æsj, hovedsiden hos meg er helt grusom.

Flere enn meg som er lei av å se slike screenshots her i tråden? Vi har jo sett dem mange nok ganger nå, noen av dere som har løsningen på hvordan man ordner det, kan jo lage en egen tråd om dette... :ermm:

Ja, jeg har sendt pm til moderator om å tilføye i hovedartikkelen hvordan man løser problemet. Selv om moderatorene vet det fra før, så er det et problem for alle som ikke har tømt cache etter at det nye designet kom. Så til alle dere som ser et hw.no design som ligner på en webside fra 1995: tøm cache, evnt restarte nettleseren.

 

Edit: en annen mulig løsning er som knatten sier; gå inn på www.hardware.no/css/standard.css og www.hardware.no/css/front.css, og trykke F5. Dette vil oppdatere cache med den nye koden.

Endret av kjaks
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...