Gå til innhold

Hvordan er dere på fylla?

Neme

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sitter å hører på en låt fra det nye Goldfinger albumet. Tittel: Wasted

Her synger han

I'm wasted again, past out don't know who I am

Er det noen her som har vært så drita at man ikke husker hvem man er? Jeg har da hatt problemer med å finne ut hvor jeg var, men aldri hvem :p

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg driver stadig vekk og finner ut hvem jeg er på fylla... Og har kommet fram til at jeg har en gollum-ish personlighet som kommer fram når jeg er drita :!:

Skrevet

Heh - jeg drikker ikke så voldsomt når jeg først drikker, men om jeg får i meg vodka - så kan jeg tro både det ene og det andre. Ikke overrasket om jeg skulle tro at jeg var noen andre.

Skrevet (endret)

På den måten at jeg av og til kan gjøre ting jeg ikke kjenner meg igjen i. Og på den måten stiller spm ved min personlighet dagen derpå

Endret av Bogan
Skrevet (endret)

Ifølge venninna mi gikk jeg rundt og sa til folk at jeg het Jenny på en fest... Og jeg heter Tone. :p

Pleier alltid å skulle klemme(osv.) alle når jeg er drita.

Endret av Tonio
Skrevet

Jeg blir veldig glad med en god del innabords, og veldig pratsom. Er jeg drita blir jeg super-emosjonell og skal kysse alle på kinnet, gutter som jenter.

Morsomt :] Bedre enn å være voldelig, i alle fall.

Skrevet

Etter alt for mange drammer innabords, så kan det hende at jeg legger om dialekten til trøndersk, skal kose med alle og blir veldig veldig kosesyk.

Skrevet
Etter alt for mange drammer innabords, så kan det hende at jeg legger om dialekten til trøndersk, skal kose med alle og blir veldig veldig kosesyk.

Samme her

-trøndersken

+snakker som en foss

Skrevet

Jeg forandrer meg ikke i det hele tatt når jeg er full, er fortsatt helt rolig og prater like lite som jeg gjør når jeg er edru. Har bare drukket en gang da, men da drakk jeg en halv helflaske med vodka og 3-4 pils.

Skrevet

Det eneste jeg har problemer med er å huske hvem jeg rotet med, ikke hvem JEG er :p

Blir bare glad i fylla, jeg. VELDIG glad.

:D

Skrevet

Eneste gangene jeg ikke husker hvem jeg er, er hvis jeg har drukket meg så snydens at jeg har sovnet, og så våkner opp igjen. En gang kom jeg på at jeg var Bondevik og holdt tale for en 10-15 mennesker jeg kjenner godt hehe. "I e statsminister" "faen i helvete!" (med samme dialekt som bondevik) en kompis tok det opp på mobilen holdt på å dø av latter da jeg hørte det :p

Å få lettere hukommelsestap skjer nesten hver helg. Ikke spør meg om hva jeg gjorde for 2 uker siden og bakover. Det husker jeg ikke :p

Skrevet

Har aldri vært på fylla, så jeg vet ikke heller.

Pratsom, ja... Lurer på hvordan TSP sine fylleposter kunne blitt :hmm:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...