Gå til innhold

Tråden for de som har K750i

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Er det mulig å laste over SMS fra telefonen over til pc? Jeg har installert softwaren men finner ikke noen mulighet til dette..

Med programmet MyPhoneExplorer kan du gjøre dette, og mye mer, i tillegg til alt du kan med PC Suite.

Skrevet (endret)

Dette med laderen er noe jeg også har merket. Må sette den i og ta den ut noen ganger før telefonene registrerer at den edr koblet til en lader.

En annen ting er minnebrikken. Har instalert programvaren både hjemme og på jobb. Hjemme fungerer alt greit, men på jobb så viser bare telefonminnet, ikke minnekortet i exploreren. Så jeg har derfor ingen tilgang til mp3 katalogen.

Ser den heller ikke i filbehandleren på telefonen.

Ser faktisk nå at selve telefonen viser minnebrikken som ikke tilgjengelig så snart jeg kobler USB kabelen til.

Endret av SHU
Skrevet

Eg har også hatt eit problem med laderen, men det viste seg og være at ein av polene på ladekontakten var bøyd.

Vil oppfordre alle til og skjekke det.

Skrevet

Nå som W800 er på markedet, er det mulig å få kjøpt det høretelefon-settet som følger med den og bruke det på K750? Har ikke det settet en kontroll for mediaplayer og bedre lyd?

Skrevet

Sorry hvis det står i posten et sted (men gadd bare ikke å bla gjennom alle 1245 innleggene.....

Man kan bruke memory stick duo PRO i telefonen?? Står bare memory stick duo i bruksanvisningen...

Har planer om å bestille et 1GB kort i nær fremtid, så må være sikker før jeg gjør det....

AW

Skrevet
Sorry hvis det står i posten et sted (men gadd bare ikke å bla gjennom alle 1245 innleggene.....

Man kan bruke memory stick duo PRO i telefonen?? Står bare memory stick duo i bruksanvisningen...

Har planer om å bestille et 1GB kort i nær fremtid, så må være sikker før jeg gjør det....

AW

Ja, tlf støtter både Duo, og Duo Pro.

Skrevet

Jeg har et problem med mms.

får ikke sendt eller motatt mms.

feilmeldingen som kommer =

"Nedlastingen mislyktes, Feil under kommunikasjon, Prøv igjen senere"

har prøvd instillingene fra netcom og sonyericsson men får samme problemet uansett hvilke instillinger?

noen som vet hvordan jeg fikser dette?

Skrevet (endret)

Til Arehei:

Personlig synes jeg posten jeg svarte på var mer bortkastet enn min.

Noe som er så til de grader lett å finne ut selv. :roll: Ikke er det spesielt relatert til tråden heller.

Men men..

Endret av Broseen
Skrevet
Er det mulig å ta bilder uten at tlf lager lyd? slik det er med T610.

I en rekke situasjoner så kan dette være en stor fordel hehe...

Ja, hvis du setter telefonen på lydløs.

Skrevet
www.google.com

Om vi ikke har noe konstruktivt å komme med kan man heller la vær å poste det, evt. formulere seg på en måte som gjør det konstruktivt.

Mener en slik post er fullt berettiget.

Av og til er et spark bak det eneste som hjelper.

Skrevet

Hva er feil, nå lagrer ikke telefonen min bildene jeg tar lengre, bruker memory stick. Jeg tar bilde så går telefonen tilbake til hovedmenyen :( noen som har værtborti dette ?

hjelp

ps:kan lagre film

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...