Gå til innhold

Beste online 1.persons krigsspill?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gamle cs suger, skal man ha online skytespill\krig så må man ha Cs s(counter strike source) fins ikke noe bedre,kjempe god grafikk og kjempe gøy.

Skjønner ikke hvorfor så mang spiller cs1.6 enda når cs s har kommet...

kjøp deg Half Life 2 så får du med Counter strike source

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Gamle cs suger, skal man ha online skytespill\krig så må man ha Cs s(counter strike source) fins ikke noe bedre,kjempe god grafikk og kjempe gøy.

døøøh.... vi er lei av å få en jæv*** pipelyd i øret hvær jæ*** gang vi blir flasha

+de springer med pukkel rygg

+rekylen på våpnene har downsyndrom

sikkert mer jeg ikke kommer på :roll:

Skrevet

Klare bare ikke fjortisser som skriker høyt ut og banner, imens de whine på at de traff hode til motstanderen 99 ganger uten at han døde!

åååå, så kom han med pistol å bare skøyt meg i hode, buhu...

Et ord til det, tabar!

Skrevet

døøøh.... vi er lei av å få en jæv*** pipelyd i øret hvær jæ*** gang vi blir flasha

ang. pipelyden: det er realisme :p

det er en grunn til at det kalles en flashBANG granat... den blender og døver... deal with it :p

Skrevet

Vestene kan gjøre ryggen en tøddel større, men det er absolutt ingen pukkelrygger å se i CSS.

Flashbang sin pipelyd er realistisk. Idiotisk å si "vi er lei av pipelyden".

Rekylen er downsyndrom? Du spiller vel CS 1.6, du? Ja, trodde det. For alle virkelig teite og konservative har akkurat samme (meningsløse) argumenter for at CSS er så forferdelig dårlig.

Rekylen i CSS er temmelig realistisk (ang. hvor kulene treffer kan noen ganger diskuteres, men måten våpnet beveger seg i takt med skytinga, i tillegg til lyden, er noe av det mest realistiske vi ser i dagens spill).

Men en ting til alle som nevner CS og CSS: FOR FAEN! CS OG CSS ER JO SVART'N MEG IKKE KRIGSPILL!!! :realmad:

Så drit i å nevne det mer, okay?? :ermm:

Skrevet (endret)

Gi no blanke pokker i drittslenginga css og 1.6 imellom da.Har sett nok av det i diverse tråder :roll:

I mine auger er det beste KRIGS spillet BIA, noe meir hektisk og fasinerende skal du lete lenge etter. Det var min mening :yes:

Endret av Mala
Skrevet
Joint Operations. Store kart, mange kjøretøy(helikopter\båter\biler) og opptil 150 spillere på en server.

Oh, yes. Det råeste onlinekrigspillet etter min mening. Spesielt når man spiller på en server med 100+ spillere.

Skrevet

Joint operation, helikopter? Ja det skal nok ligne på et helikopter, men det er ingen helikopter som flyr automatisk etter tarrenget...

Utenom helikopterne og bilene, så er Joint operation et bra spill.

Hvis du vil ha fly,heli,tanks,u-båt,hangarskip,krigskip osv... så er Desert Combat tingen :thumbup:

Skrevet

Min liste:

Wolfenstein ET: Lovlig gratisversjon av MP slik jeg har forstått det.

BF-spill med/uten modder

Day of Defeat - Mod til Half Life

Medal of Honour

Wow i first person

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...