Gå til innhold

Hvilken sjanger hører du mest på, og hvorfor?


Aurgjelme

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det eg hører mest på er vel metal. Liker det fordi den aggresive og mørke stilen appelerer til meg...

 

Men det er egentlig bare det eg hører mest på.... Kan like hva som helst egentlig, rock, triphop, klassisk you name it... Å henge seg helt opp i en sjanger å avise alt utenom den eller avise alt fra en sjanger fører til at en går glipp av mange musikalske godbiter.

 

PS: Hvis du skal lage en pool formuler den slik:"Hvilken sjanger hører du mest på?"

og ikke ha med alternativet "Eg hører like mye på alle sjangere/Driver i sjanger".. da blir den meningsløs

Endret av TLZ
Lenke til kommentar

Hører vel mest på Dance ... det vil grovt sett si "trance med vokal".

Edit: Grunn... tja.. det er bare rett og slett veldig morsom musikk å høre på =)

Mye bra låter =)

 

Ellers så går det i metal innimellom + litt RnB eller hiphop

Endret av snoemann
Lenke til kommentar

Jeg har en slags form for sjangerperioder, der jeg hører mye på musikk fra en spesiell sjanger. Disse periodene varierer i lengde, men på et eller annet tidspunkt ender jeg altid opp med å skifte over til en annen sjanger som igjen blir den nye favorittsjangeren. Holder meg aldri til bare en sjanger.

Lenke til kommentar

Jeg hører på det meste som kan kalles Metal! Hvorfor? Fordi jeg liker det hardt, fort og or'ntli'! Mange av popartistene bruker playback på konserter, og det er ofte bare vokaler. Jeg liker ikke at vokalene blir overfokusert, noe som skjer med mye pop.

 

Jeg hører mest på Folk/Viking Metal og Power Metal. Jeg hører på Folk/Viking Metal fordi det blander folkemusikk og som oftest Black/Death Metal. Jeg liker denne blandingen godt. Jeg hører på Power metal fordi det går fort og fordi jeg liker sounden.

Lenke til kommentar
Jeg har en slags form for sjangerperioder, der jeg hører mye på musikk fra en spesiell sjanger. Disse periodene varierer i lengde, men på et eller annet tidspunkt ender jeg altid opp med å skifte over til en annen sjanger som igjen blir den nye favorittsjangeren. Holder meg aldri til bare en sjanger.

Samme skjer egentlig her, veksler ofte etter perioder.

 

Av en eller annen merkelig grunn har jeg ofte funnet større glede i metall om vinteren enn ellers... =) festlig =)

 

Jeg blir litt sånn... dance om vår/sommer og metall om høst/vinter :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...