Gå til innhold

Hvilket spill-firma synes du er best å lage spill?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvilket spill-firma synes du er best til å lage spill?

 

Det synes jeg er litt vanskelig for mange firmaer lager så forskjellige og brae spill, men jeg liker LucasArts og Konami veldig godt da. :D

Best? hmm:

Faktisk synes jeg 3DRealms er enormt bra, selv om de er vanvittig treige med å få jobben gjort. Men nå har de etpar spill på gang som jeg tror vil komme ut neste år, DNF og Prey.

 

Men jeg vil jo spille, så de som får jobben gjort og leverer produktene, er VALVE og RAVEN, ser fram til Quake4. Og jeg liker også Bethesda, de er kompromissløse,så jeg ser fram til OBLIVION, etterfølgeren til Morrowind. Regner med det blir tunge saker, sikkert best i genren, men sikkert forferdelig å kjøre. Har ny data nå, så...

 

Men det er vanskelig å kåre noen, siden så mange gjør si greie det beste de kan.

Mulig jeg digger Codemasters og ID mest. Men det er så mange, og alle gjør si greie. Og BIOWARE er vanvittig bra.

 

Lucas arts produsere bare vettu vel. De er jo starwars. Men ok.

Lenke til kommentar
EA er ikke spilltuviklere.

ea lagar da og spel (f.eks fifa serien og enkelte av medal of honor spela).

Det gjelder de færreste spill de gir ut. EA-Games er og regne som en utgiver. To stykker har nevnt EA-games og Battlefield. Stemmer ikke. Dice er det som har utviklet Battlefield spillene.

 

Ellers skal det sies at Ubisoft har laget en del bra spill.

EA er like mye å regne som utvikler som utgiver. Dette er bare noen av de mange, mange, spillene de har utviklet/utvikler:

 

Medal of Honor: Pacific Assault, Battle For Middle-Earth, Harry Potter-spillene, Need For Speed-serien, The Godfather...

 

Sports-serier: FIFA, Madden, MVP Baseball, NASCAR, NBA Live, NHL, Rugby, Tiger Woods, Total Club Manager...

Lenke til kommentar
  • 3 år senere...
Selvfølgelig er det ROCKSTAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Blizzard? Nei, de har bare flaks med wow...

 

 

Valve og Bethedsa (eln) er også topp!

 

 

flaks med wow?

 

Hva med spillene før wow som WarCraft, StarCraft og Diablo?

 

 

Mine favoritter:

  • Blizzard
  • Rockstar
  • Valve

Lenke til kommentar
Selvfølgelig er det ROCKSTAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Blizzard? Nei, de har bare flaks med wow...

 

 

Valve og Bethedsa (eln) er også topp!

 

 

flaks med wow?

 

Hva med spillene før wow som WarCraft, StarCraft og Diablo?

 

 

Mine favoritter:

  • Blizzard
  • Rockstar
  • Valve

 

Ja, hva med de?

Er ikke noe spesielt med de, ikke er det mer en fire spill. Helt normale rpgs og srtaegi spill, ikke noe klasse for seg sel, langt i fra beste spill-utviklerne.

Lenke til kommentar

Blizzard og Valve troner på toppen for min del. De gir bare ut kvalitet, og har aldri noen gang skuffet meg! Support er bra på alle spillene de gir ut. En ting disse har til felles er at de tar seg jævlig god tid før de gir ut spill.

 

Edit: Nå blir jo dette subjektivt, men jeg mener absolutt at StarCraft er i en klasse for seg selv når det gjelder RTS spill! Dunker ut alle andre spill i sin sjanger når det kommer til balanse mellom lagene og dybde.

 

StarCraft er forresten det mest konkurransebaserte spillet i verden idag (langt over CS), det spilles professionelt av folk som dedikerer opptil 10 timer hver dag for å spille! Disse folkene tjener altså penger på å spille StarCraft, de trenger ikke job ved siden av. Snakker selvfølgelig om Sør-Korea. Anbefaler folk å sjekke ut http://www.youtube.com/violetak og http://www.gomtv.net så kan dere se kamper av de beste spillerne i verden. Etter hvert vil dere forstå hvor avansert og dybt dette spillet er, og til slutt blir dere som meg og foretrekker å se StarCraft-kamper fremfor Champions League i fotball!!

 

Diablo er også i en klasse for seg selv for min del. Det er et spill jeg rett og slett aldri blir lei av. Og jeg vet det er flere som mener det samme.

Endret av Whalecore
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...