Gå til innhold

Hvilket spill-firma synes du er best å lage spill?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+513

synes det er jævlig kjedelig med middelalder og fiksjonel sverd og øks spill...

 

Så Jeg hyller Rocktar for GTA 1,2,3,4 + tileggene.

 

Bioware for Mass Effect. hadde man bare kunne styrt skipet selv og hatt space combat :( vil ha toern som real time Rpg :)

 

Blizzard for Starcraft 1 og 2. (blir nok bra toern)

 

Bungie for Halo spillene som desverre er blitt kjedelige.

 

EPIC Games setter jeg like høyt som Rocstar da det er like god kvalitet på spillene.. Gears 1 og 2 er verdt å nevne og Unreal tournament 1,2,3?

 

Jeg likte vel engang snake serien på Ps2 men det er lenge siden og husker ikke hvem det er som laga de.

 

PS! Jeg vil ha Perfect Dark 2 ;P

 

PSS! jeg hater valve for å lage så forferdelige engangspill man blir så bugga fast overalt. spillt en gang igjennom og så hadde ikke spillene mer verdi for meg.

 

unntaket er Left 4 Dead men botene adlyder ikke kommandoene mine så jeg er nødt til å spille online hele tiden.

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar

Hm, holder en knapp på Team Ico faktisk. De presterer å lage engasjerende men likefult unike spill.

 

Har og sans for Blizzard og Valves enorme sans for detaljer og deres detaljerike spill som Wacraft og Half-Life universet. Det de gjør er å lage spill hvor verden føles "eksisterende", bare på et annet plan. Virkelig bra utført.

 

Sist men ikke minst vil jeg tilegge litt skryt til LionHead men spesielt til mannen bak, Peter Molyneux. Mannen er i mine øyne et tilnærmet spillgenie.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...