Gå til innhold

Velkommen til nye Gamer.no!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, det er en del reklame, Gamer.no klarer seg ikke uten, og nå har de plassert den så godt de kan.

 

Jeg synes uansett at det nye designet er en sinnsykt stor forbedring fra det gamle. Forhåpentligvis kan de bli kvitt noe av reklamen senere, eller ha mindre bannere...

Endret av BTK
Lenke til kommentar

Karaktersettingen på omtalene synes jeg var litt rotete. Og det er vel litt unødvendig å skrive "6 av 10", holder vel å skrive 6. Skulle jo tro at enhver person skjønner at det er en 1-10 skala.

Ellers synes jeg det nye designet ser bra ut, men det er litt uvant å navigere på siden. Men det er sånt man blir vant til ;)

Lenke til kommentar

Litt dårlig løsning i headeren egentlig. Dere burde hatt gamer-logoen til venstre og annonsen til høyre, ikke under hverandre, som dere hadde før. Å ha navnet til forfatteren i oransje forstyrrer litt, synes jeg. Den burde ha tilnærmet lik gråfarge som teksten ved siden av. Midtdelen av forsiden er veldig bra, men jeg synes faktisk nesten nyhetene fikk mer fokus før. Oransjefargen er litt for lys, kanskje.

 

Men ellers er dette gode saker. :thumbup: Bra at det endelig er blder til nyhetene.

 

Er det ikke litt arrogant å tro at ingen klarer å gjette seg fram til at den nye sidens adresse var "index.php", når den var nede?

Lenke til kommentar

Gratulerer med nye sider. :)

 

Må nok likevel si at forsiden var rotete. Og da tenker jeg ikke på all reklamen, for den må dere jo ha for å i det hele tatt tjene noen penger. :)

Synes ting virket litt usammenhengende. "Nyheter" bør det stå over alle nyhetspostene deres på høyre side. Ok, folk flest som er vant med gamer.no skjønner vel kanskje at dette er nyheter, men ikke alle de som nettopp besøkte siden eller de som ikke har vært her noe særlig lenge.

 

"Mest populære spill" seksjonen ødela også litt for midten av side synes jeg. Hele midtre del av forsiden er full av omtaler, sniktitter og intervju, noe som er helt ok. Men når nevnte seksjon legger seg midt mellom omtalene, så kan det virke ødeleggende og usammenhengende. I verste fall kan dere oppleve at folk ikke tar så mye notis av alle omtalene under "Mest populære spill" seksjonen, bare de over. Ganske oppstykket, med andre ord.

 

Et annet tips er å poste en link til omtale-seksjonen under karakterboksen i en spillomtale. F.eks over eller under "Diskuter denne artikkelen i forumet eller på vår IRC-kanal!" setningen. Da kan folk få komme rett til seksjonen for omtaler av andre spill, noe som sikkert kan være greit både for erfarne gamer.no brukere og nyere lesere. Kanskje spesielt nye lesere. ;)

Folk ser sikkert at dere har en meny øverst på siden, med linker til artikler og slikt, men lysten til å finne flere omtaler om spill vil kanskje virke enklere og og greiere ved å kunne klikke på en link etter å ha lest en omtale. Folk vil bla. slippe å klikke seg oppover fra bunnen av en omtale for å komme til menyen deres. :)

Dette kan selvsagt også gjøres med intervjuer, artikler, sniktitter osv.

 

Ellers synes jeg at dere jobber bra med å holde nettmagasinet friskt og nytt, med oppgradering av designet av og til. Keep up the good work!

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...