Gå til innhold

Velkommen til nye Gamer.no!


Anbefalte innlegg

har ikke granska mye men jeg syns siden virka mer appelerende nå. Mulig bare fordi forandring fryder.

 

Liker det meste til nå untatt karaktersettinga. Det er mye raskere å lese da det sto:

 

grafikk      4

lyd            4

gameplay  4

 

isteden for:

 

grafikk 4                  lyd 4              gameplay 4            og så hovedtallet

                                                                                  HER. er ikke

                                                                                  bra

 

Ser ut som det har blitt vilt plassert. Syns jeg.

 

 

edit: inlegget blei ikke som det ser ut når jeg skreiv det men dere skjønner sikkert.

Word. Syntes karaktersettings-layouten var mye bedre før. Men ellers er det helt fint! Bortsett fra den amobil-banneren...

 

Edit: Likte veldig godt det nye screenshot-systemet! :thumbup:

Endret av MiSP
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette designet gjør det vel bedre for eksisterede lesere, men nye lesere vil garantert bli skremt bort av rotet, og trolig aldri finne ut hvor forumtrådene er overhode. Hadde jeg levert inn dette som en oppgave ved skolen min, hadde jeg fått kraftig kritikk på nettopp det som har blitt nevnt tidligere. Ikke meningen å være frekk, men den gamle versjonen var mye mer innbydende for nye og eksisterende brukere. Aldri la grafikk overgå funksjonalitet.

Lenke til kommentar

Må nok føye meg til rekken over folk som synes den nye sida er uoversiktlig og til tider rotete.

 

Jeg syntes forrige design mangler noe på "Hva er aktuelt nå" fronten (Der det står Velkommen til nye Gamer.no! i skrivende stund). Den ruta dere hadde der ble alt for liten, og samlet for lite fokus. Dette er forbedret kraftig i nåværende design, men langt fra like bra som Gamer.no for noen år tilbake.

 

Et minus jeg også fort ser, er at det har blitt frykelig mange bilder. Det er meget rotete, og man må trå forsiktig skal man treffe riktig. Sniktitter/omtaler/skjermbilder/annonser osv. Alt dette flyter for mye sammen. Håpløst etter min mening å holde orden på hva som er hva.

 

Derimot synes jeg "Søk" har fått en merkbar ansiktsløft, og jeg legger merke til den bedre enn tidligere. :thumbup:

Lenke til kommentar

Syns designet ble mye bedre nå. Litt uvant i starten såklart, men absolutt bedre enn det forrige. Reklamen er plassert ganske bra, ikke noe å si om det.

 

Dere kunne kanskje kutte ned på antall nyhetssaker til høyre i den listen til 5 istedet for 9. Da slipper leserene å skrolle så alftfor langt ned for å se siste skjermbilder osv.

 

Med noen finpusser så kan dette bli meget bra, gratulere med det nye designet!

Lenke til kommentar

Stilrent.

 

Godt med ny plassering av bilder i de nye artikklene.

Effektiv meny, raskt søk.

Intressant med beste pris.

Bildesystemet er kjempepraktisk.

Stilig med blogg og bildet av den som har utalt den.

Bra med forside-artikler under en omtale.

Mer bilder = mer trykk.

Stort bilde = større nyskjerrighet.

Søstersaker er lakt til, praktisk!

 

rotete... det var det forrige designet også i starten. (reklamens skyld)

karakterer... bare ta vekk "av 10" på hovedkarakteren så syntes jeg dette er greit.

met populære spill.. helt grei... kunne kansje vært mindre og satt til venstre kolonne over avstemning.

 

 

Gratulerer med en ny,

mer funsjonell, dynamisk og moderne spillside.

 

Tommelenopp for Kent William Innholt.

Endret av Lacktain
Lenke til kommentar

Syns det gamle designet var mye bedre, men må jeg leve med det, krever jeg

hvertfall noen ørsmå forbedringer, så her kommer noe kritikk, forslag og spørsmål.

 

Tilbake til det gamle oppsettet av karakterer.

-Tidligere innlegg har nevnt dette, hvis dere ikke skjønner hva jeg mener

 

Hvor har dere gjort av bildene som var i omtaler osv?

Gikk gjennom noen omtaler for å se endringene, og synes det er skuffende at

det ikke lenger er noen bilder å "hvile" øynene på og ikke gjøre artikkelen så "tung" å lese.

 

Mest populære spill skal nederst!

Sikkert et fint skille mellom alle bildene, men da skal de i såfall være et mye mindre skille, gjerne som med den snakkeboblen der det sto: "Velkommen til nye..."

Ikke større i alle fall!

 

Finnes det noen regler for at reklamen SKAL være øverst? Tjener der mer penger på det? Ville hatt mest mulig ned.

Ikke det at jeg ser reklamen (reklameblokkering), jeg ser bare et stort grått felt over der det er en stor G (og det står "Gamer.no - spill...") Og over pollen.

 

Siste diskusjoner skal opp mener jeg (vet den er det inne på nyheter osv. men...)

Vet ikke hvor, da dere har gjort den delen vanskelig for dere selv, med å flytte

Siste skjermbilder på den sida, istedenfor at de er helt nederst.

 

Oppriktig talt syns jeg det dere hadde gjort med bildene var dårlige greier.

Greit, det er en veldig god ide, men nå må man scrolle ned og noen ganger litt bort,

for å se bildene i sin helhet, noe man ikke trengte før,

men det var allikevel veldig bra, men vil ha muligheten til å gå inn i "det lukkede rommet" og bla gjennom bildene der på samme måte som før.

 

Har ikke gått gjennom alt nå, for meg kunne designet på forsiden vært det samme.

Eller så tilnærmet likt som mulig.

 

Vanligvis når jeg "kjemper" slike saker som dette her tar de ikke å gjør noe med det,

håper at dere vil forbedre sidene sånn som vi vil ha det. Og tre ting av det jeg nevnte nå er nevnt av flere, så håper dere tar et hint og gjør noe!

 

Er ikke sinna, men det er viktig for meg at denne siden blir bra!

 

@ Lautsprecher: Det er jeg faktisk helt enig i, hvertfall forsiden!

 

TSP :)

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...