Gå til innhold

Total War: Trenger hjelp med: penge kode!


Anbefalte innlegg

Hm.. Jeg driver å spiller Rome Total War. Så sliter jeg med penger. Så tenkte jeg å bruke money cheat. For å få litt mer penger. Men du får bare brukt koden en gang. For å bruke den igjen. Må du gå ut og inn igjen. Det er stas. Får jo bare 20,000 gold,hver gang :( .

 

Jeg hørt at du kan mekke, sånn at du får 99999 gold, elns. At du slipper å gå ut og inn igjen.

 

Dere har sikkert lagt merke til det.

 

Noen som kan hjelpe meg der?

Endret av elfag
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg bare må spørre om en ting, hva skal du med emr enn 20.000 ekstra på en tur, med det burde du være i stand til å få bygd opp økonomien din vesentlig!

<Første gang jeg spilte RTW campaign gikk jeg til slutt i 70k minus hver runde.

Syk hær du må ha bygd deg opp da :o

 

Synes egentlig ikke økonomien er noe stress. Bruker stort sett lavt utvikla units og bygger marketsbyginger, gårder og havner.

Lenke til kommentar

Du kan ikke skrive add_money 9999999 eller noe sånt da? Funker det bare med 20000?

 

Edit:Fant dette her.

Extra money:

Note: This procedure involves editing a game file; create a backup copy of the file before proceeding. Use a text editor to edit the "descr_strat" file in the "\activision\rome - total war\data\world\maps\campaign\imperial_campaign" folder. Scroll down to find the following section and change the Denari value from "5000" to "999999".

 

    ; >>>> start of factions section <<<<

    faction romans_julii, comfortable caesar

    denari 5000

    settlement

Endret av TheDarkListener
Lenke til kommentar
Du kan ikke skrive add_money 9999999 eller noe sånt da? Funker det bare med 20000?

 

Edit:Fant dette her.

Extra money:

Note: This procedure involves editing a game file; create a backup copy of the file before proceeding. Use a text editor to edit the "descr_strat" file in the "\activision\rome - total war\data\world\maps\campaign\imperial_campaign" folder. Scroll down to find the following section and change the Denari value from "5000" to "999999".

 

    ; >>>> start of factions section <<<<

    faction romans_julii, comfortable caesar

    denari 5000

    settlement

Wooho. En som gidder å svare på spm mitt :D . Nei! det går ikke an å skrive add_money 99999. Men jeg skal prøve det du fant der.

 

Takker :yes:

Lenke til kommentar
nå skal eg si dere

-det går berre å skrive i consol add_money 200000

-du kan ikkje gjera da fleire gongar berre ein gong(vis du vil ha masse peng så saver du etterkvart du har skrivet add_money 20000(du må gå ut av spelet)

Nei,det visste jeg ikke,assa. :shrug:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Rome: Total War

 

Press the tilde (~) key to bring down the console, and enter the following cheats to enable them.

 

bestbuy: Units are 10% cheaper.

 

jericho: Walls will crumble.

 

add_money X: Adds money. X = amount.

 

add_population Y X: Adds population, where Y is the settlement name and X the amount.

 

auto_win attacker/defender: Attacker or defender automatically wins the next auto resolved battle.

 

create_unit settlement/charactername unit_ID amount exp/armour/weapon: Creates a unit in the selected settlement or characters army with the stats you input

 

toggle_fow: Toggles Fog of War

 

give_trait characternname traitname level: Gives the character the trait at the chosen level.

 

process_cq settlement: Finished the building queue in the settlement

 

list_traits: Lists all traits

 

move_character Z X,Y: Moves character to location, where Z is character name and X Y are coordinates.

 

give_trait_points charactername traitname points: Gives points for the character’s trait.

 

force_diplomacy accept/decline/off: Forces opponent to accept diplomatic proposal

 

invulnerable_general charactername: General is invulnerable in combat

 

date year: Changes date

 

kill_character charactername: Kills selected character

 

season summer/winter: changes season

 

capture_settlement settlementname: Captures settlement

 

:w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...