Gå til innhold

Den store R/C-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

Det er ikke helt samme modell. Ser ut som den der kommer med en del oppgraderinger i forhold til 6.6 readyset-modellen, riktignok...

 

Amainhobbies har tilbud på kit-varianten av 6.6 nå, og jeg hadde jo uansett satt i min egen elektronikk, så det frister veldih. Men med frakt og avgifter, pluss hjul, så blir det over 4000,-

Har lyst til å prøve trail crawling også, og da ville jeg hatt en TRX4. Er ikke billig den heller. :p

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg skjønner at el har blitt bedre og bedre for hvert år siden sist jeg hadde nitrobil. 

Men om lyden og lukten og sånt har litt å si så vil jo ikke el være best. 

 

det må vel komme an på personen. 

 

Det at en stor offroad bil kommer susende over utmarken uten en lyd så blir det for meg som å se en spennende actionfilm med lyden av på tv ...

Lenke til kommentar

Noen som kan anbefale en "bil" som er elektrisk.. Som takler skogsterreng? Vil helst slippe noe gedigent og typ monstertruck.. Men hvis dette er eneste som er å anbefale blir det nok slik.. Nevøen har fått sansen for RC og har tenkt å kjøpe inn litt biler og utstyr som vi kan ta med ut i skogen å få kjørt litt.

 

Hadde når jeg var liten en buggy.. Denne funket slik jeg husker helt ok i skogen, men flippet veldig ofte.

 

Har tenkt tanken at man burde da få til noe FPV med et kamera man kan montere dersom man kjører litt lengre enn det man skulle..Trenger heller ikke være 1ms siden man helst skal se bilen..men hadde kanskje vært morsomt for de som står å ser på å få sett fra bilen sitt synspunkt.

 

Tar gjerne imot tips til hva jeg burde se etter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...