Gå til innhold

Den "store" mote og utseende-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg tror det er deres protest mot hans velstand, med en god grobunn i misunnelse og intens homofobi som får dem til å tro at så kjapt han bruker mer penger enn dem på klær så er han homofil.

Jeg har faktisk en kjæreste uten penis... Got it?

Nå har ikke jeg hevdet noe som helst annet?

Lenke til kommentar
Jeg synes ikke skjerf er så pent på gutter, jeg

Jeg har et blått burberry-skjerf. Har kjempelyst på det i rosa... Kanskje litt jentete..

Burberry skjerf er fint på gutter, men ejg synes den originale farven er best..

 

Hvor får du kjøpt de i Norge og hvor mye koster de..?

Lenke til kommentar

Burberry selges selv her i Tønsberg, jeg aner ikke hvor du bor, men kan ikke tenke meg at det skal være noe stort problem å finne en butikk, kommer sikkert opp noe forslag her etter hvert. Prisen vet jeg ikke, kanskje en 7-8-900?

 

Edit: det egentlige trikset er å kjøpe det i London hvis du først finner på å være der en gang, utrolig mye bedre utvalg enn det du kommer til å finne noe sted i Norge.

Endret av thomasr
Lenke til kommentar

Rolfsen (av alle steder) har en del Burberry, og bestiller inn mer dersom du spør, det gjør de i alle fall for meg. Prisen husker jeg som sagt ikke, jeg kunne sjekket i skuffen jeg har forskjellige kvitteringer fra shopping, men jeg er litt usikker om jeg tør, om en handler for mye, er det best å ikke vite noe om det... Uansett kan jeg ikke huske at jeg har betalt noen enorme mengder penger for de skjerfene jeg har fra Burberry, hverken i Norge eller England.

Lenke til kommentar
Hva synes folket om merket Giovanni?

Kjøpte ny pique i dag og endte da opp med en lyseblå giovanni.

Aldri vært borti merket før, derfor jeg lurer.

Er det kvalitet for pengene? Kostet 600kr.

Giovanni har sinnsykt høy value for money. Utrolig bra håndverk med tanke på at merket ikke er like dyrt og hypet som f.eks Lacoste og Armani.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...