Gå til innhold

Den "store" mote og utseende-tråden


Anbefalte innlegg

Blitzere er vel de eneste jeg kunne tenkt meg å slå i hodet med Freitag-vesken min.

Se signatur! (nei, ikke der jeg siterer deg;) :)

 

Hva skal man forresten med skjerf når det er sommer..?

Nå må vi finne frem caps, solbriller og fete t-skjorter/shorts!

Endret av dimiles
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg løper fra pakistanere eller andre jeg mistenker at kan ha moro av å slåss. Har selvsagt slått til noen blitzere og sånn når de går mot meg alene, men jeg er nok ikke sterk nok til å slåss mot flere ad gangen. :p

Seriøst? Er det SÅ farlig å være i Oslo nå for tiden..? Blir du angrepet av slike blitzere, i tillegg til, *huff*, Pakistanere..??!

Lenke til kommentar
Ohmy.. Jeg har ikke vært i Oslo på et par år, og når jeg er der, så er jeg rimelig kjapt bringt opp til familien, som bor i et område distansert fra, tja, hva skal jeg kalle det.. Belastninger?

Er det seriøst så ille i Oslo nå? Innspill?

Hehe nei er ikke det

Lenke til kommentar
Hva skal man forresten med skjerf når det er sommer..?

Nå må vi finne frem caps, solbriller og fete t-skjorter/shorts!

T-skjorte eller shorts er ikke min greie, det hender jeg drister meg til å ha en t-skjorte under blazeren, men det blir sjelden noe mer enn det, og shorts går jeg så godt som aldri med.

 

Jeg skal ikke påstå at det er videre praktisk å skulle gå med skjerf hele sommeren, men hva ofrer man ikke for å se ut som man vil...? Ja til mer silke!

Lenke til kommentar
Sier ikke det, jeg har respekt for alle folkeslag. Men mistanken øker om jeg ser noen litt uflide gutter med brun hud og saggebukser. Skal dog ikke handle om dette, denne tråden.

 

Skjerf er for vinteren ja, enig med Dimiles!

Men er det noen uflidde hvite gutter, så er det helt ok? Tror vi har en liten skap-rasist her, selv om du påstår at du respekterer alle folkeslag..

Lenke til kommentar

Giovanni har sinnsykt mye fett, ja. Blant annet prisene :)

 

Jeg har en kort kuttet frakk som kostet utrolige 1200 kroner fra Giovanni, og den er definitivt like pen som frakker til tre-fire ganger prisen. Jeg har også en litt casual og leisure dressbukse fra Giovanni, heller ikke den var særlig dyr. Ekslusive og rimelige klær :) (det skal nevnes at de har utrolig mye grisedyrt óg)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...