Gå til innhold

Den "store" mote og utseende-tråden


Anbefalte innlegg

Etter en del forespørsler blir nå denne flotte tråden opprettet. Her skal vi kunne fortsette diskusjonen fra SO3 om sko og gensere, og andre "utseende-relaterte" ting.

 

Jeg vil bare ha sagt det, angående skodiskusjonen, at 2 000-3 000,- for et par sko, er helt normalt og en passe pris. Alt under 1500,- må kunne betegnes som rimelig. Forutsatt at det er en god sko selvsagt. Jeg ser ingenting galt i å legge såpass i et par gode sko som varer. Selvsagt kan du få sko på sånne "din og min sko"-butikker, til 500 kanskje, men så holder de seks uker før de ser helt nedtråkket ut og du må ha nye.

 

Legg penger i sko, og ha noen du liker og som varer!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg gir egentlig f i hva moten er, men kler meg ikke som en raddis heller... har lyst på noen fete t-skorter! var rundt forbi i sverige og danmark i fjord sommer, så mange fete t-skjorter da, angrer på at jeg ikke kjøpte noen :no:

 

angående trådstarters synspunkt på skopris:

enten prøver du å skryte av at du har mye penger (noe du da antagelig ikke har), ellers har du ett litt forvrengt syn på skopriser.. vi lever i 2005, og varer som sko er forbruksvare. De dyreste skoene jeg har kjøpt kosta 1400 elns. og de varte i nesten ett år (en sommer og en vinter).

Endret av andesam
Lenke til kommentar
Er Carlings ei dyr sjappe?

Ja, etter min mening syns jeg det er litt mye og betale 600 for en genser .. Men hey, det er en blakk 14 årings mening..

 

Får sikkert masse refs for den der :wee:

Jeg pleier å kjøpe klærne mine der, blant annet.. Får følelsen av at det er litt dyrt der, i forhold til kvaliteten på mye... Men who cares, så lenge det ikke er jeg som betaler.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...