Gå til innhold

Den "store" mote og utseende-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-Axby2kEH
Er det bare jeg som digger Kordfløyels bukser?/cordfløyels bukser? :thumbup:

Elsker kordfløyel men har fått streng beskjed om at jeg blir skutt dersom jeg viser meg i en ny beige kordfløyelsbukse. Så derfor blir det dongery på meg

Lenke til kommentar
Metalmiljøet er kanskje det mest dømmende miljøet vi har. Om man ikke passer inn i deres mal så blir du ansett som en wannabe. Hvorfor er det så himla bra å være stygg?

Skal kanskje ikke påstå at jeg er "tatt opp i" det mest hardbarka metalmiljøet, men jeg kan hvertfall aldri huske å ha fått noen negative kommentarer fra den kanten. Hadde øvingsrom vegg i vegg med et black metal-band i en periode, og selv om noen av folka der så ut som mannen med ljåen var de veldig hyggelige.

 

I fjor tok jeg et fag som et av medlemmene av Immortal (trommisen, tror jeg) tok. Kunne ikke sett at han var metallmann, han gikk i helt vanlige klær. Visste ikke at det var ham før foreleseren ba ham fortelle litt om markedet for deres musikk i utlandet :p.

 

Tror nok mange her inne har litt for lett for å gre alle over samme kam, enten det er snakk om metallere eller sosser..

 

Edit: aner jeg en smule ironi i sitatet? Døm og du skal bli dømt, på seg selv kjenner man andre.

Endret av Halvsame
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242

Eneste problemet med Cordflyel er at det suger å gå inår det regner...nårbuksen blirvåt altså. Da bruker jeg heller dongeri :puke:

Lenke til kommentar

Jeg har to Chordblazere, ellers intet - kan ikke påstå det er de jeg bruker mest heller, i alle fall ikke på denne tiden av året.

 

Forresten, jeg kjøpte et skjerf i går, svart Tiger med smale, hvite striper. Skjerf er fine ting. Kostet 400,- om noen skulle finne på å lure (vel, kostet det samme uansett om noen lurer eller ikke, men det er jo en annen sak).

Lenke til kommentar

Jeg synes ikke skjerf er så pent på gutter, jeg

Det ser vel litt oppstaset ut, av og til grensende til dandyaktig, men jeg liker det. Dandy er positivt, og da er ikke skjerf dumt (ei heller silketørkler, de har jeg nok av...). Men for all del, andre får mene akkurat det de måtte føle for!

 

Burberry har mye pene skjerf, ja. Paul Smith er også rimelig flink på den fronten.

Endret av thomasr
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...