Gå til innhold

Den "store" mote og utseende-tråden


Anbefalte innlegg

Når det gjelder klær, så er det lite jeg syns er mer latterlig enn folk som kjøper klær for å vise frem logoen på det.

Er man tilgitt visst man er utdannet grafisk designer og har sånn smått logo fetish? :green:

Hehe, det jeg mente var folk som kjøper det for å vise at de har klær av dyrt merke..

 

Går selv mediefag, og er intressert i logoer. Har faktisk en t-shirt med Firefox-logo på, og den bruker jeg for å få frem et budskap.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

japp håkki er kult, men litt dyrt egentlig for en skrapa laks som meg.

 

verdens kuleste, mest rotete hjemmeside har de hvertfall! :wee:

 

edit: men ingen som har peiling på hvor man kan plukke opp rimelige kule shortser? finner bare shortser til 7-800,- jeg.. har ikke råd til sånt.

Endret av phax
Lenke til kommentar
japp håkki er kult, men litt dyrt egentlig for en skrapa laks som meg.

 

verdens kuleste, mest rotete hjemmeside har de hvertfall! :wee:

 

edit: men ingen som har peiling på hvor man kan plukke opp rimelige kule shortser? finner bare shortser til 7-800,- jeg.. har ikke råd til sånt.

H&M har sikkert noe, det vil jeg no tru

Lenke til kommentar

Var på nippet til å bestille den Enjoy Satan-shortsen som var bilde av for noen sider siden. Var vel ca 300,- fra krapyl.no. Dessverre gikk det 2000 spenn i flybillett hjem på sommerferie, så det blir ikke særlig med penger til overs før feriepengene kommer :(.

 

Edit: fiksa linken

Endret av Halvsame
Lenke til kommentar

Stort sett enig med godeste Piranha. Folk må få bruke penger på det de vil, gjerne litt mer spesielle klær enn lindeberggensere som hver femte du møter på har. Det er mange flotte merker som ikke er allemannseie - Christian Dior, YSL etc. Ralph Lauren og Lacoste er jo mer klassiske, vanlige merker som "alle" har. Likevel har begge disse mer spesielle ting enn de vanlige piquene - og her synes jeg det er mye fint. Chasmir-ullgenser fra Polo RL med skiløper på er liksom litt mer spesielt enn en ensfarvet pique med hest på - som alle har i skapet sitt.

 

Du ATI - synes du WE er så flott? Trodde ikke det var et så fantastisk merke?

 

Angående billig t-skjorter, jeg har en med "Enjoy capitalism" jeg til tider bruker når jeg trener. Men den gjør seg også godt med blazer til. Dette var en t-skjorte til en verdi av kr 1oo,- Så Marvil; jeg kan også "fremme et budskap", selv om jeg foretrekker andre t-skjorter.

Lenke til kommentar
Du ATI - synes du WE er så flott? Trodde ikke det var et så fantastisk merke?

we er ett fint merke, heldigvis større utvalg en andre klesmerker. Men ikke dreg denne samtalen lengere ut, da blir jeg angrepet av sinte pirayer.

Piranha vet hva han snakker om. :yes: (De gangene jeg har sett ham har han sett meget velkledd ut! ;) )

Lenke til kommentar
Du ATI - synes du WE er så flott? Trodde ikke det var et så fantastisk merke?

we er ett fint merke, heldigvis større utvalg en andre klesmerker. Men ikke dreg denne samtalen lengere ut, da blir jeg angrepet av sinte pirayer.

Piranha vet hva han snakker om. :yes: (De gangene jeg har sett ham har han sett meget velkledd ut! ;) )

Ok. greit, jeg går ikke straight for å si det sånt. Jeg blander stiler :s siden jeg har 2 stiler, litt kjipt men.. Sports stil og en fin stil.. Så f.eks en surfeshorts med en lacoste pique..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...