Gå til innhold

Den "store" mote og utseende-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
altså et åar sko til 1000,- - 1500,- er jo ikke akkurat rimelig. vil påstå at det er rimelig stor forskjell på et par dinsko sko til 350,- og et par "merke" sko til 1000,-

 

Jeg f.eks har et par Etnies sko i brunt skinnaktig stoff, sikkert ikke ekte skinn men uansett, de har jeg hatt i bortimot 2år nå og de ser enda fresh ut. betalte vel rundt tusenlappen for de.

så sant,så sant.

 

Kjøpte en gang ett par FS sko til 200 spenn...de skoa var knallgode,og blei brukt sommer og vinter i godt og vel 3 år...blei brukt til alt... dyre merkesko eller klær for den del er oppskrytt...

Lenke til kommentar
Hmmm, noen som vet av hvor de selger bandskjorter/gensere i Trondheim, og da mener jeg ikke slike de selger på torget. :p

har du vært på Aftermath? Bitteliten metalbutikk (Veldig sentrert i retning black\death, men allikevel..)

De hadde ihvertfall et rimelig utvalg bandskjorter før

Lenge siden jeg har vært på Aftermath. Koselig butikk det. Er egentlig Black/Death/Grind jeg er ute etter. Trenger en genser som kan matche D&G-buksen min. :)

Lenke til kommentar
Hmmm, noen som vet av hvor de selger bandskjorter/gensere i Trondheim, og da mener jeg ikke slike de selger på torget. :p

har du vært på Aftermath? Bitteliten metalbutikk (Veldig sentrert i retning black\death, men allikevel..)

De hadde ihvertfall et rimelig utvalg bandskjorter før

Lenge siden jeg har vært på Aftermath. Koselig butikk det. Er egentlig Black/Death/Grind jeg er ute etter. Trenger en genser som kan matche D&G-buksen min. :)

Matche D&G bukse, ja.. Hva med en Burzum genser :p

Lenke til kommentar
Dårlig service på Ferner Jacobsen. Kaklende kvinnfolk.  :hrm:

Pappas visitkort ligger i skuffen der. :D

 

Men fikk du virkelig dårlig service? I herreavdelingen er de alltid veldig hyggelige.

Da jeg var der i overigår, overså de to jentene i underetasjen meg helt og følte liksom at jeg avbrøt samtalen deres for å spørre dem om noe. Er ikke sånn det skal føles i en butikk...

 

Men mannen var hyggelig. ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...