Gå til innhold

Den "store" mote og utseende-tråden


Anbefalte innlegg

Ungdomsskole består av barneprestige, rett og slett. Husker sjuendeklasse bestod av friminutt og jenter som gikk i miss sixty-bukser. Hele tiden ny standard og vips..så forstår man at klær betyr ingenting. Enkelte tar sånt mye senere enn andre..

Du liker pc, jeg liker klær. Så jævli enkelt.

Endret av ATi-Radeon
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Sier ikke at jeg er rik, kanskje at de jobbene jeg har hatt har vært vell betalt.

faktisk mer i timen enn gjennomsnitte muligens? Men dere bryr dere ikke så jeg stopper der..

Jeg er vell ikke overklasse i følge bogan. I følge meg vil jeg si at jeg er litt høyere klasse en visse andre..

Tviler på du tjener så mye at du har råd til absolutt alt av klær, hw osv..uten dispensasjon fra foreldre.

 

Tror ikke du vet hva "klasse" er engang jeg.

 

Det som virkelig er klasse er;

De som er så rik at de ikke har behov for å vise det..

 

De som streber etter noe de er gjør alt for å vise det..

Lenke til kommentar

Ungdomsskole består av barneprestige, rett og slett. Husker sjuendeklasse bestod av friminutt og jenter som gikk i miss sixty-bukser. Hele tiden ny standard og vips..så forstår man at klær betyr ingenting. Enkelte tar sånt mye senere enn andre..

Du liker pc, jeg liker klær. Så jævli enkelt.

I såfall har du kult nick.

Lenke til kommentar

Tviler på du tjener så mye at du har råd til absolutt alt av klær, hw osv..uten dispensasjon fra foreldre.

 

Tror ikke du vet hva "klasse" er engang jeg.

 

Det som virkelig er klasse er;

De som er så rik at de ikke har behov for å vise det..

 

De som streber etter noe de er gjør alt for å vise det..

Legger meg flat for den. Godt sagt!

 

 

Desuten ATI når du går på uskolen er du langt fra i noen klasse. familien din er, du står nok ikke på egne ben.

Lenke til kommentar
Tviler på du tjener så mye at du har råd til absolutt alt av klær, hw osv..uten dispensasjon fra foreldre.

 

Tror ikke du vet hva "klasse" er engang jeg.

 

Det som virkelig er klasse er;

De som er så rik at de ikke har behov for å vise det..

 

De som streber etter noe de er gjør alt for å vise det..

sier ikke at jeg gjør det, sa at jeg gjordet det..

Ja mine foreldre er ett godt sponsor.

Kan si lettet at jeg ikke er i fabrikk klassen, and im happy for that :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Desuten ATI når du går på uskolen er du langt fra i noen klasse. familien din er, du står nok ikke på egne ben.

Min familie tilhører en klasse, jeg vil si trygt at jeg er medlem i min familie.

Du bør legge den ballen død hvis du ikke har som mål å drite deg loddrett ut.

Lenke til kommentar
Sier ikke at jeg er rik, kanskje at de jobbene jeg har hatt har vært vell betalt.

faktisk mer i timen enn gjennomsnitte muligens? Men dere bryr dere ikke så jeg stopper der..

Nei! Vær så snill! Litt mer!

 

Jeg er vell ikke overklasse i følge bogan. I følge meg vil jeg si at jeg er litt høyere klasse en visse andre..

Du er det? Eller du føler deg det pga av klærne?

Lenke til kommentar
Desuten ATI når du går på uskolen er du langt fra i noen klasse. familien din er, du står nok ikke på egne ben.

Min familie tilhører en klasse, jeg vil si trygt at jeg er medlem i min familie.

Ja egentlig et håpløst argument fra min side. Det jeg mener er at hvis du mener klær utstråler og forteller så mye om en person som det blir nevnt her, så er det familien din og ikke deg det sies noe om for du står nok ikke for din og din families økonomi... Så du valser rundt som pappas produkt/maskot.

Helt greit for min del at folk bruker penger på dyre klær, helt opp til dem jeg synes det er lite personlig og vitner om at man må gå etter pris for ha tryggheten om at det er kult(oppfatning blandt unge tenåringer).. Men når dere rakker ned på folk som ikke bruker penger slavisk etter merker er jo bare latterlig..

 

Selv bruker jeg noe, men ikke mye på klær. Og da jeg handler klær går jeg ikke etter merker, men plagget i seg selv.. Og det er litt morsomt at dere ikke gjør, og jeg lurer fortsatt på hvorfor blind tester hadde vært gøy der..

Lenke til kommentar
se på dette

hvem hører til hva?

 

1.Baggie, sagge, breie, alt for store klær?

2.Slitte klær, hull, lite vasket, vell brukt

3.Nye, dyre, pene klær

4. svarte hullete klær som lukter dritt

 

a. soss

b. gother

c. gangster

d. underklasse

 

skakke være så vanskelig å sette brikkene på plass

jeg er ikke opptatt av rik og fattig shitt, bare opptatt av en stabil og god økonomi..

 

Du er opptatt av generalisering as well?

Lenke til kommentar
Ja egentlig et håpløst argument fra min side. Det jeg mener er at hvis du mener klær utstråler og forteller så mye om en person som det blir nevnt her, så er det familien din og ikke deg det sies noe om for du står nok ikke for din og din families økonomi... Så du valser rundt som pappas produkt/maskot.

Helt greit for min del at folk bruker penger på dyre klær, helt opp til dem jeg synes det er lite personlig og vitner om at man må gå etter pris for ha tryggheten om at det er kult(oppfatning blandt unge tenåringer).. Men når dere rakker ned på folk som ikke bruker penger slavisk etter merker er jo bare latterlig..

 

Selv bruker jeg noe, men ikke mye på klær. Og da jeg handler klær går jeg ikke etter merker, men plagget i seg selv.. Og det er litt morsomt at dere ikke gjør, og jeg lurer fortsatt på hvorfor blind tester hadde vært gøy der..

ja legger meg i støvet. Nei det er ikke jeg som betaler det er mine foreldre..

Happy now? :love:

Lenke til kommentar

ja legger meg i støvet. Nei det er ikke jeg som betaler det er mine foreldre..

Happy now? :love:

Er ikke noe støv å legge seg i. Har man penger bruker man det på akkurat hva man vil.. Å få penger av foreldre når man går på u-skole er ingen skam det er helt normalt.

 

Holdningene er noe annet. Hva du selv vil være respekteres, men hva du mener andre er/viser i sin stil slår egentlig bare tilbake på deg selv.. Er bare en bekreftelse på ordtaket "bortsemt drittunge" (snakker ikke om deg men mer generellt)

Lenke til kommentar

Ati, overklasse? :!:

 

du er jo bare en stakkars forvirra trønder gutten min. :p

 

neida, bare kødder med deg, men sånn seriøst. er litt tåpelig og diskutere økonomi når man enda bor hjemme hos mor og far å går på ungdomskolen. får heller ta det igjen når dere har flytta hjemmefra og lever på deres egne penger.

Lenke til kommentar
Ati, overklasse? :!:

 

du er jo bare en stakkars forvirra trønder gutten min. :p

 

neida, bare kødder med deg, men sånn seriøst. er litt tåpelig og diskutere økonomi når man enda bor hjemme hos mor og far å går på ungdomskolen. får heller ta det igjen når dere har flytta hjemmefra og lever på deres egne penger.

ja veit at studie tia er forbannet shitt, håper dørvakt lønner seg som student da.. Og det jeg utdanner meg til har helt grei begynner lønn.. 350.000 er gjennomsnittslønna til en fersking i det jeg skal utdanne meg i. Pluss at jeg skal satse litt på aksjer og muligens bli en grunder, jeg har kontakter så det lar seg gjøres muligens lykkes totalt...

Lenke til kommentar

No offence at jeg sier dette, men ATi-Radeon har så lyst til å bli som PiRANhA at hans neste innlegg nesten ikke overrasker meg engang. ATi-Radeon er det perfekte eksempelet på en "wannabe" som lengter etter klær som viser at du har mye penger. Eller liker å få andre folk til å tro at du har det. De som virkelig bryr seg om mote og klær er de som kjøper klær uten store, vulgære logoer o.l. Hadde PiRANhA og JoachimR pratet i vei om hvor kult svære, rød hettegensere fra J.Lindeberg med gedigen logo var er jeg 90% sikker på at ATi-Radeon hadde jattet med. Unnskyld at jeg sier det, men måtte få det ut da det inntrykket kommer tydelig frem gjennom hele tråden (ja, jeg har lest hele.)

 

Finnes etter mitt syn to typer av "motefreaks":

 

De som er det og ikke har noe større behov for å vise det til hele verden med store logoer o.l., og heller ikke snakker i fire innlegg om hvilken klasse de tilhører.

Også har vi de som hele tiden følger de kuleste merkene gjerne med store logoer så alle skal se at "OJ! Det er jo Lindeberg jo!". Itillegg snakker de lenge om hvilken klasse de tilhører (eller vil tilhøre..)

 

De som kjøper kvalitets-klær uten store merker o.l. det er de som er bevisste.. Bare så det er sagt er jeg ikke store motekongen selv, men synes det er litt interessant rett og slett. :)

Mener ikke å tråkke deg hardt på tærne ATi-Radeon, men du bør kanskje lese gjennom innleggene dine litt mer før du poster. :)

 

dimiles

Endret av dimiles
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...