Gå til innhold

Den "store" mote og utseende-tråden


Anbefalte innlegg

Shorts og piratbukser er jo en nødvendighet om man skal utenfor Norges grenser!

Vel, nå har ikke jeg for vane å luske rundt i Florida, men det skal være meget varmt før jeg beveger meg ut i shorts - da holder jeg heller en knapp på air-condition og innetilværelse, uansett om jeg er i Norge eller utenlands. I f.eks. Portofino midtsommers kan det bli rimelig varmt noen ganger, men det er ikke verre enn at det går forholdsvis greit - det er klart at en må kle seg etter forholdene om en skal bedrive fysisk aktivitet eller være lenge ute i varmen, men for min del arter sjelden det seg som noe problem. Firenze har vært skremmende varm et par ganger jeg har vært der, da justerer jeg aktivitetene mine etter klær og temperatur, ikke omvendt - det er bare snakk om noen usle formiddagstimer uansett.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeans? Da begynner selv jeg å mene at det grenser til galskap - kan alltids ta på meg et par linbukser eller noe annet lyst. Rosa er en farge som peker seg ut som et veldig godt alternativ, da det ofte er uegnet å gå med blazer i slike varmer, kan antrekket fort bli kjedelig ellers.

Lenke til kommentar
Hva? Unnskyld meg?

Burberry er et populært merke i casuals-miljøet. Flere merker som er populære i miljøet er Lacoste, Kappa, Ellesse, Sergio Tacchini, Stone Island og Acquascutum. Du må passe deg så du ikke blir tatt for å være casual. Da kan det smelle neste gang Brann spiller mot Smart Club ;)

Lenke til kommentar
Jeg går ytterst sjeldent med annet enn bukser, uansett hvor jeg reiser. (Har reist en veldig god del)

 

Husker da det var hetebølge i Tyrkia da jeg var litt mindre, og mamma var |-| så nær å gi meg en ørefik fordi jeg nektet å ta av meg jeansene :p

har du lang penis?

Humor er ikke din sterke side.

Lenke til kommentar
Hva? Unnskyld meg?

Burberry er et populært merke i casuals-miljøet. Flere merker som er populære i miljøet er Lacoste, Kappa, Ellesse, Sergio Tacchini, Stone Island og Acquascutum. Du må passe deg så du ikke blir tatt for å være casual. Da kan det smelle neste gang Brann spiller mot Smart Club ;)

Meg bekjent er de merkene kun populære i det britiske casuals-miljøet, ikke det norske (om det da finnes et slikt miljø i det hele tatt her på berget).

Lenke til kommentar
Hva? Unnskyld meg?

Burberry er et populært merke i casuals-miljøet. Flere merker som er populære i miljøet er Lacoste, Kappa, Ellesse, Sergio Tacchini, Stone Island og Acquascutum. Du må passe deg så du ikke blir tatt for å være casual. Da kan det smelle neste gang Brann spiller mot Smart Club ;)

Meg bekjent er de merkene kun populære i det britiske casuals-miljøet, ikke det norske (om det da finnes et slikt miljø i det hele tatt her på berget).

Det finnes casualsmiljøer i Bergen og Oslo så vidt jeg vet. Miljøet i Bergen er relativt stort også. Og merkene de bruker er stort sett de samme som britiske casuals, med enkelte lokale variasjoner selvsagt ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...