Gå til innhold

Den "store" mote og utseende-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hater lindeberg, og har gjort det fra første sekund.. Er for fjortisinspirert merke. Og lissomkule oslogutter.. Vet ikke, det har bare ikke stilen over seg på samme måte som RL, Lacoste, etc.

Problemet er at norges befolkning kun har sett en brøkdel av Johan Lindeberg sine fantastiske kreasjoner. Den røde hettegenseren med JL-logoen er ca det eneste som ligger ute til salgs. :(

 

Norske moteforretninger har rett og slett ikke nok bein i nesa til å ta inn de litt mer utradisjonelle plaggene.

Lenke til kommentar
Den Lee-buksa kostet 85 kr i Nederland. :D

 

Er Jack & Jones en butikk eller et klesmerke? :dontgetit:

Jack & Jones er vel både en butikk og et merke. Jeg kan ikke fordra J&J, virker som om de eneste menneskene som handler der er menn som har fått penger fra kjæresten sin for å bli "ny og tøff for en rimelig penge" og jeg forbinder også butikken med pakkiser.

Lenke til kommentar
Den Lee-buksa kostet 85 kr i Nederland.  :D

 

Er Jack & Jones en butikk eller et klesmerke?  :dontgetit:

Jack & Jones er vel både en butikk og et merke. Jeg kan ikke fordra J&J, virker som om de eneste menneskene som handler der er menn som har fått penger fra kjæresten sin for å bli "ny og tøff for en rimelig penge" og jeg forbinder også butikken med pakkiser.

du har rett og slett ikke peiling :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...