Gå til innhold

Den "store" mote og utseende-tråden


Anbefalte innlegg

Stygge folk blir pene når de får på seg noe ordentlig!

*Mumler noe om at det kommer an på øyet som ser*

 

Var forresten på Satyricon-konsert i "pene klær" en gang. Selv om normen der var nagler og skinn, registrerte jeg ikke ett eneste skjeivt blikk eller en eneste kommentar. :w00t:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel, i golfmiljøet blir Losby (les: Låååsby) ofte betraktet som snobbebanen nr 1. (Den er forresten fantastisk vakker)

 

Oustøen CC er vel kanskje den verste, men den velger jeg å ignorere da dette er en privat Country Club. :p

 

PS: Kanskje navnet mitt står et eller annet sted på Bærum GK da jeg og klubben min vant NM-sølv der ;)

Lenke til kommentar

Jeg registrerer at den politisk korrekte "mafiaen" tydeligvis synes det er greit å snakke negativt om såkalt "sossetøy". Dersom en som foretrekker slikt tøy kritiserer andre folks klær, derimot, er hundreogett ute, og den nevnte "mafiaen" kommer og skriker om "aksept", "toleranse", osv. Dobbeltmoral?

Endret av henrikmain
Lenke til kommentar
Beste merket fot tia? Lindberg? Syns det er altfor dyrt i forhold til hvordan tøyet er. Et belte koster jo 900,- eller no, et hvilket som helst belte fra H&M er like bra...

Like bra? Godt mulig, men det er vel hovedsaklig status, velvære etc folk kjøper seg når de bruker for eksempel kr 900 på et belte.

 

Uansett, så er ikke J. Lindeberg lenger å betrakte som "trendy".

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...