Gå til innhold

Den "store" mote og utseende-tråden


Anbefalte innlegg

For å si det sånn, når jeg spiller "over there" er det på en privat golfklubb med strenge regler. Da jeg spiste uten blazer kom hovmesteren raskt med en låneblazer fordi det var kommet klager. Men selv pensjonistene har på seg hodeplagg som det jeg viste. Ikke traktorcap akkurat, men tenniscap eller hva vi kaller en slik jeg viste.

det blir jo like dumt som og klage på at en person er hvit/farget så skal folk komme med en sprayboks med farge og male han hvit/svart

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hva som er så kult med den der liksom?

Pique er fett da..

ikke så veldigt,

 

hvorfor ikke bare ha noe sånn som dette her til 50 kr?

Det er meget kjedelig og når det i tillegg er så billig som dette her så sier det seg jo selv hvor dårlig det er...

Lenke til kommentar
For å si det sånn, når jeg spiller "over there" er det på en privat golfklubb med strenge regler. Da jeg spiste uten blazer kom hovmesteren raskt med en låneblazer fordi det var kommet klager. Men selv pensjonistene har på seg hodeplagg som det jeg viste. Ikke traktorcap akkurat, men tenniscap eller hva vi kaller en slik jeg viste.

utrolig at folk oppholder seg i et sånt miljø frivillig. jeg hadde seriøst klikket av å leve et så reglementert liv. men det kan vel bare ha litt med at noen har et litt større perspektiv på hva som faktisk betyr noe her i livet enn andre.

 

sikter ikke konkret til deg JoachimR, tenker mer generellt på den her overklassen du beskriver her.

Lenke til kommentar
Jeg må  visst forklare igjen!

De fleste mener det samme, f.eks

den er kul, så mener andre ca samme fordi de blir også påvirket, forstår ?

Hvordan kan du som er blind ha en formening om hva slags klær som ser bra ut?

BLIND?! Du prøver å kommunisere med en person du tror er blind ved å skrive skrive TEKST som han skal SE på hans skjerm?!

Nei, han er ikke blind, om du ikke skjønte det. Døv derimot er han, men det har ikke noe med denne saken å gjøre.

Lenke til kommentar
Jeg må  visst forklare igjen!

De fleste mener det samme, f.eks

den er kul, så mener andre ca samme fordi de blir også påvirket, forstår ?

Hvordan kan du som er blind ha en formening om hva slags klær som ser bra ut?

BLIND?! Du prøver å kommunisere med en person du tror er blind ved å skrive skrive TEKST som han skal SE på hans skjerm?!

Nei, han er ikke blind, om du ikke skjønte det. Døv derimot er han, men det har ikke noe med denne saken å gjøre.

Å ja, viste det var noe. Dessuten finnes det sikkert en blindeskjerm der det er mulig å lese med fingrene. Det meste finnes. Kanskje han kunne hatt et opplegg med en stemme som leste opp? Det finnes diverse metoder.

 

Back to topic!

Endret av JoachimR
Lenke til kommentar
Jasså, du er svak som må følge mote  :roll:

Jeg trenger ikke, jeg er meg selv, tør å vise hele meg!!!

Du påstår at jeg ikke tørr å vise hvem "jeg" er, jeg trur rett og slett du må være tilbakestående. Du står der å mener også bare de som går i billige klær tøre å vise sitt egentlige "jeg".. Du har rett og slett ikke peiling på hva du skriver hær.. Ja foresten var det ikke du som var døv da?

Endret av ATi-Radeon
Lenke til kommentar

@joachimr: At du ikke har sett noen mørkhudede der, sier vel mer om plassen enn om noe annet. Jeg sier meg enig med den som skrev det med at han ikke skjønner at folk oppholder seg på slike plasser frivillig. Det må seriøst være kjedlig å være 12 år og henge der..

 

@nr.4: Talenettleser. Ja, det er oppfunnet. Ok.

 

@Anette_: Den så ganske pen ut. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...