Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*hate kyssesyken*

Legen prøvde å gi meg Pinex Forte i stikkpille-form, men jeg nektet. Jeg sa at jeg ikke skulle ha noen piller opp i rumpa, samme hva dama prøvde å fortelle meg. Nå kan jeg sitte å skule på Pinex Forte-pillene mine i bruspulverform; jeg er fornøyd og redd på en gang. Fikk vite at dette er medikamenter på linje med normal brukernarkotika.. ;)

*hate kyssesyken*

Skrevet
Er jeg slem? Jeg har da vel ikke gjort noe slemt jeg! Det er du som er kjedelig er det!

Herr Brun

du er slem :nei:

Skrevet
Kjeften på deg da! Hva vet du om det? :p Jeg er verdens snilleste jeg!

Herr Brun

Jeg vet, du er jo stakkars lille herr bron

:w00t:

Skrevet (endret)

SUPPORT Gohan! BAN!!! *rapportert*

Neida. :p

Kort forklart er support spørsmål om ting som det finnes egne kategorier for, som for eksempel "Hvilket hovedkort bør jeg velge" eller "Er 100.000 mye for denne bilen".

Endret av @kd
Skrevet

dette er vel support: er det vanlig og få det dekket av garantien hvis man mista mp3 spillern ned trappa? så blir den ødelagt...

det er support

(kult hvis dere gidda og svare på det)

Skrevet (endret)

Hvorfor i svarte tar det 2 uker å lage et "ekte" pass, men man kan få "nødpass" (som er helt make til et "ekte" pass bare at de stempler noe drit i det) og fungerer på akkurat samme måte, men bare for ên reise? Idiotisk.

-Jar

Endret av Jarek
Skrevet (endret)

Vi reiser i morgen - lurer på hvorfor min mor eller far ikke fiksa det tidligere..

Men uansett - måtte betale 1500 for 2 pass, "nødpass" og det funker bare for turen til Portugal i morgen. Når vi kommer tilbake må vi igjen betale 1500 for "ekte" pass. Jeje.

EDIT: @ ZLatzman: Ah, men da så.

-Jar

Endret av Jarek
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...