Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Skrevet
SUPPORT!! Og det er jeg også ute etter; noen som har greie på råskinn av noen beist av noen laptoper? "Laptopenes Hummer"? Ta i såfall kontakt!!

Alienware.com?

Dell?

IBM har vel noen, i alle fall hvis det er byggekvalitet du er ute etter.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ok, jeg er trøtt.

Noe jeg kan gjøre for å våkne litt, er på jobb og drikker ikke kaffe. Så begrens forslagene deres.

Vet det er nesten support men syns ikke det er over grensen.

Skrevet
ok, jeg er trøtt.

Noe jeg kan gjøre for å våkne litt, er på jobb og drikker ikke kaffe. Så begrens forslagene deres.

Vet det er nesten support men syns ikke det er over grensen.

Legg deg et sted og sov en time. Eventuelt si du har dårlig mage og sov på dassen i en time.

Skrevet
Tro hvilken oppløsning den kjører. :wee:

6400*1200

Marvel. Because there is nothing quite like it. With 5 widescreen UltraSpeed™ LCD Panels featuring resolutions of up to a mammoth 19200 x 2400 Pixels

:ohmy:

Skrevet
Tro hvilken oppløsning den kjører. :wee:

6400*1200

Marvel. Because there is nothing quite like it. With 5 widescreen UltraSpeed™ LCD Panels featuring resolutions of up to a mammoth 19200 x 2400 Pixels

:ohmy:

Oh my fucking god! Det kaller jeg desktop!

Skrevet

Fant faktisk ikke prislistene deres denne gangen, men kan huske at de var MEGET stive. Snakker sikkert om priser godt over 100 000,- for den største skjermen(e) der.

MEN, dette ble plutselig support så da går vi over til å prate om ting dere er vant til:

Ey, noen sett Tonios nye HIM-tapet!?!??! Den er drit fet. :love: Ville Valo :love:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...