Gå til innhold

Noen stor risiko å kjøpe demovarer?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har bestemt meg hvilket kort jeg skal ha men som sagt, er det noen risiko

for demovarene? trenger korte rimeli fort og hvis det ikke funker når jeg får

det må jeg vente enda lengre. Det er 22stk igjen av Gainward GeForce 6800LE 128MB til 971,- kr og 8stk igjen av Gainward GeForce 6800LE 128MB til 1013,- kr. Det dyreste har tilbehør som drivere, manual

osv. Hvilket bør jeg kjøpe? regner me det dyreste siden det er bare 8stk igjen

og har drivere osv.

Lenke til kommentar
i det tilfellet, når der er så liten forskjell på pris for samme vare, ville jeg bare kjøpt det dyre... en snau 50 lapp lissom? du får jo e.v.t. kabler (DVI->VGA converter og slikt?) med det dyreste også...

Ja var ikke sånn jeg mente, en 50 lapp ekstra gjør jo ingenting men har hørt

at det billigste uten drivere osv er ofte ett nytt kort.

Lenke til kommentar
Trudde demovarer var varer du bestiller, men angrer deg og sender tilbake igjen jeg.. :)

Det er det også...alle varer de ikka kan selge til full pris pga åpnet emballasje, manglende dokumentasjon, kabler, drivere etc...men du har full garanti som på en ny vare. Er som regel ikke noe problem med manglende dill, annet enn I/O skjoldene på hovedkorta...

Lenke til kommentar
Dei har jo brekrefta at dei er erstata av produsent. Så det er vell ein sjangs for å få opne pipelines?

Da kan det nok godt hende at det går.

Er vel endel som har bestilt, så det er nok bare å følge med på hva slags tilbakemelding de gir ang åpning av pipes.

Lenke til kommentar

Carnifex Skrevet 08/05/2005 : 07:51

Jeg vet ikke om dette gjelder alle demokortene men jeg gikk for GT kortet som de også hadde endel av. Det var helt nytt og kom i orginalembalasje med bundle og alt. Følte jeg hadde gjort et kupp

 

Jeg kan bare si grattis:) Du gjorde faktisk et kupp :thumbup:

Hadde gjort det selv hadde jeg trengt nytt kort ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...