Gå til innhold

Stargate SG-1, skal det være så dårlig?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jepp.. har ikke sjangs til å vente jeg heller!

 

Til nød har jeg klart å vente en uke ekstra hvis det har vært en dobbel episode slik at jeg får se begge samtidig..

 

Men det er ikke lett det heller..

 

Jaja nå er det 4 mnd med venting.. blir å se igjennom gamle favoritt episoder nå da..

Endret av ZanZel
Lenke til kommentar

Har fulgt med SG:Atlantis i 2 sesonger nå, og liker serien veldig godt. Ikke fornøyd med andre sesong, sammenliknet med s1, men det er fortsatt spennende.

 

Har derimot lyst å se litt av Stargate SG-1. Ble sjokkert da jeg så at det var 9 sesonger. Ikke så enkelt å gripe fatt i. Bør jeg prøve å få tak i hele sesong 1 eller? Går det greit å begynne på s8 eller 9?

Liker å se ting fra begynnelsen da, men fryktelig vanskelig å finne episoder fra de første sesongene. Har ikke tenkt å kjøpe, så får vel laste ned.

Men noen tips? Ingen som har en kort oppsummering av s1?

Lenke til kommentar

SG-1 og Atlantis henger litt sammen, så det lureste hadde vært å se SG-1 opptil begynnelsen av sesong 8 og så se Atlantis samtidig etter det. Det er ikke helt nødvendig, men kan klare opp småting i serien (pluss at å se Atlantis først, kan spoile en del av hendelsene i SG-1)

Endret av Smirnoff
Lenke til kommentar

jepp.

 

jeg sverger på det at den dagen jeg har penger nok til overs skal jeg kjøpe alle sesongene av stargate.

 

btw. går det an å få alle sesongene med norsk tekst?

 

EDIT: siden jeg ikke har mer stargate å se, begynner jeg med Farscape. det er Ben Browder som har hovedrollen der, han som spiller Mitchell i SG-1

Endret av p-trus
Lenke til kommentar

er enig i hvordan man burde se serien.. først sg1 og så atlantis..

 

merket at alle på platekompaniet var Sone 1

skulle hatt sone 2 da , og helst med norsk tekst også 

 

play.com har hvertfall sone2.. norsk tekst så det desverre dårligere ut med... tror kanskje man ikke får tak i det ? i og med at platekompaniet selger sesonger i region 1.. og de er det hvertfall ikke norsk tekst på.. Men er ikke sikker på det altså.. ser litt håpløst ut bare..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...