Gå til innhold

Stargate SG-1, skal det være så dårlig?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Damn 8 sesonger. Skal si de holder på lenge. Met tanken på at hver sesong sikkert inneholder 22-24 episoder ;) Jeg har sett en del episoder om SG-1 på TV3 for en del tid tilbake og var go dunderholdning det men finns det ikke flere varianter av SG da? :hmm: Altså ikke med Richard Dean Anderson i spissen?

 

Forresten så synes jeg at Stargate filmen med Kurt Russel var ganske bra jeg :D

Lenke til kommentar

Husk at disse type serier er laget for ren underholdning, derfor må man være åpen for logiske brister, dårlige spesialeffekter og noenlunde svake manus. Selv synes jeg serien er helt topp til tross for sine opp og ned. Atlantis var et kjekt konsept, men føler det begynner å miste litt av sjarmen, pluss at hovedpersonene ikke er mye å skryte av.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Oi oi oi! Stargate tråd :D Denne serien er jo utrolig vanedannende i alle fall. Enig i at ikke alle episodene er like bra. Men majoriteten er spennende og bra underholdning.

Karakterene er jo det som gjør serien, hvis man ikke liker de/lærer seg å like dem så synes man vel ikke serien er noe særlig. Macgyver er jo med og greier...helt sjeft!

 

Jeg begynte faktisk å se sesong 1 av Atlantis, synes det var bra jeg da, så jeg bestemte meg for å ta en titt på "originalen". Blei hekta og nå er jeg midt i sesong 7....hehe

 

Det er klart, man må ta det for det det er da. Er jo tross alt bare en serie skapt som ren underholdning som tidligere nevnt her. Denne serien har jo ikke disse enorme budsjettene til alle storfilmene fra Hollywood.

 

Synes uansett SG-1 er konge!

Lenke til kommentar
  • 7 måneder senere...
de nærmer seg vel episode 200 på SG1 da de skal starte sesong 10..

5358172[/snapback]

 

Helt sikkert det blir 10ende sesong? Hadde vel blitt for dumt å overvinne Ori på 10 episoder :!:

 

Akuratt handla meg sesong 1-8 på DVD, så selv om jeg akuratt har kommet i mål foran PCen blir det nok mange timer på sofaen til våren :D

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

er en stor fan av stargate sg1,har 6 sesonger på dvd.de andre sesongene har jeg på divx.nye episoder av stargate sg1 går på fredags kvelden i usa,bruker og laste ned ny episode på lørdag.skal kjøpe meg sesong 7-8 til sommern.skal til england,da blir jeg og kjøpe de der.

 

synd at ikke stargate sg1 og atlantis ikke går på norsk tv.

 

for folk som liker stargate eller scifi serier bør dere sjekke ut http://gateworld.net/index.shtml

 

det har blitt anonsert at sesong 10 av stargate sg1 kommer.

Lenke til kommentar

Har fulgt med på SG-1 siden starten, og jeg kan som andre her betrygge med at det blir bedre etter hvert. Dog kan jeg ikke si at jeg har syntes noen episoder har vært så dårlige at jeg ikke orket å se dem. Man begynner etter en stund å kjenne hovedrollene ganske godt, og det blir i stor grad bedre av den grunn. Jeg kan vel med hånden på hjertet si at Stargate SG-1 er en av mine favorittserier. Atlantis er ikke så ille, og det er som med SG-1; jo mer man blir kjent med hovedrollene, jo bedre blir det. Synes karakteren til David Hewlett (Rodney McKay) er utrolig artig.

Lenke til kommentar

jeg fulgte med på sg-1 da det gikk på tv3.

 

men når det sluttet der så sluttet jeg også og følge med det.

 

men det var noen som snakket om det rundt juletider og siden jul har jeg sett alle episodene av sg-1 og atlantis som har kommet ut :D

 

stargate er verdens beste serie :D

 

blir helt hekta på det :p

Endret av p-trus
Lenke til kommentar
ses 10 av sg-1 og ses 3 av sg-a har blitt bekreftet!!

5360209[/snapback]

 

i følge epguides.com så kommer første episode 6 juli, men det er vel på amerikansk tv. Er vel slik at at det er en kanadisk kanal som sender det først så kommer nok noe tidligere.

 

Var så urutinert at jeg så siste episoden i sesong 2, så nå venter jeg iherdig på sesong 3 skal begynne.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...