Gå til innhold

Stargate SG-1, skal det være så dårlig?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
følge epguides.com så kommer første episode 6 juli, men det er vel på amerikansk tv. Er vel slik at at det er en kanadisk kanal som sender det først så kommer nok noe tidligere.

 

Det er sesongstart i juli så det kommer nok ingen episoder fra sg1 ses10 eller atlantis ses3 før det..

 

Det du tenker på med at noe blir sendt før, er når de tar pause halvveis inn i sesongen.. da er det en kanal som fortsetter å sende.. I år sendte de bare atlantis ses2.. så den er ferdig nå.. mens sg1 ses9 går "bare" på sci-fi channel og der er det fortsatt 3 episoder igjen..

Endret av ZanZel
Lenke til kommentar

Battlestar Galactica falt liksom aldri i smak til meg.

 

er ikke spesielt fan av scifi, men stargate fanget virkelig min interesse.

kan også se star-trek, men thats it.

 

 

eller gleder jeg meg til 24 s05 kommer til norge, men det har ikke så mye i denne tråden og gjøre :p

 

EDIT: nei nå må jeg se en episode stargate :D

Endret av p-trus
Lenke til kommentar

skulle ventet til den ble ferdig jeg også.. for det er ikke gøy å vente på hver eneste episode hele tiden.. og i tillegg til det må man vente på de nye sesong-premiærene og når de de tar seg juleferie i et par måneder.. blir alt i alt mye venting.. men så er det verdt å vente på også da!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

vitsene til o'neill var så tørre at jeg lo hele tiden :p

 

husker en gang teal'c skulle fortelle en vits, som ingen lo av. men jeg lo som faen. :D (var om om en "dum" Goa'uld system lord's vakter og to smarte Goa'uld vakter) slik som norsken, svensken og dansken.

 

lo også i s04 når teal'c og o'neill var de eneste som merket at de samme ti timene begynte på nytt igjen hele tiden, også tok de med seg golfsettet ned til gaterommet og slo golfballer gjennom stargaten så sa teal'c

"i belive that is a new record, o'neill" :!: :D

Lenke til kommentar
lo også i s04 når teal'c og o'neill var de eneste som merket at de samme ti timene begynte på nytt igjen hele tiden, også tok de med seg golfsettet ned til gaterommet og slo golfballer gjennom stargaten så sa teal'c

"i belive that is a new record, o'neill"  :!:  :D

5717898[/snapback]

 

Den episoden der er dødsfet! da skjedde det mye gøy.. lo godt hele veien!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...