Gå til innhold

Stargate SG-1, skal det være så dårlig?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

8 timer om dagen? Og jeg regner meg selv som harcore...

 

Fra jeg startet på sesong 1 brukte jeg nå ca 4 måneder. Men på de 4 månedene så jeg også alle 5 sesongene av Angel, 3 sesonger av Farscape, 2 sesonger av Scrubs+ nyeste episoder av uttalige serier mens episodene rullet inn. Så blir vel temmelig jevnt kanskje alikavel :p

Lenke til kommentar

tok vel litt i underkant av ei veka å sjå dei 5 første sesongene.... men det var ikkje så hardcore :p

 

men seriøst....sesong 9 kommer jo aldri! seriøst! komme te å klikka! bestilte den jo for mer enn ei veka siden! arrrgh! kor lang tid tok det før det kom te dåkke som hadde bestilt fra play.com? :cry:

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Da har stort sett all min fritid siden jeg kom hjem fra TG vært brukt til å se på Stargate SG-1 og Atlantis, og jeg kan ikke vente til henholdsvis sesong ti og tre blir tilgjengelige.

 

Blir nok bare nødt til å begynne å kjøpe sesongene på DVD så snart jeg får råd ja.

 

Sesong ni slutter jo med litt av en cliffhanger, hva tror folket vil skje videre?

Lenke til kommentar

Jeg tror at de får fotfeste i galaksen vår. Vala vil kanskje prøve å sabotere noen skip.

 

I sesong 3 av atlantis kommer nok wraitsene til galaksen vår også. Så blir det nok en krig mellom tre parter, menneskene fra denne galaksen, wraits og the ori.

 

Uansett gleder jeg meg jævlig til sesong 10 og 3 er ferdigsendt og jeg kan begynne å se de (hvis jeg orker å vente så lenge da).

Lenke til kommentar
I sesong 3 av atlantis kommer nok wraitsene til galaksen vår også. Så blir det nok en krig mellom tre parter, menneskene fra denne galaksen, wraits og the ori.

6219080[/snapback]

 

Trur nok ikke det.

6220997[/snapback]

 

Må nok si meg enig med Zyztem om dette, og tør nesten ikke spekulere engang om hva som skjer i noen av seriene. Er vel derfor jeg elsker seriene såmye også, alt kan skje.

 

Eneste jeg håper på er at "The Furlings" hade dukket opp :D

 

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

En annen ting jeg tror skjer er at Vala tar over i SG-1 for Teal'c siden han blir Jaffa-president elns :tease: .
Lenke til kommentar

Var bare en vill spekulasjon der og da, ved nærmere ettertanke er jeg enig med dere og avfeier min egen spekulasjon.

 

Mine forhåpninger for sesongen:

 

-Mindre eventyr (ikke noe merlingreier, det likte jeg ikke helt)

-Furlings!

-og resten av rasene i den aliansen som jeg ikke kommer på hva heter.

Lenke til kommentar
Var bare en vill spekulasjon der og da, ved nærmere ettertanke er jeg enig med dere og avfeier min egen spekulasjon.

 

Mine forhåpninger for sesongen:

 

-Mindre eventyr (ikke noe merlingreier, det likte jeg ikke helt)

-Furlings!

-og resten av rasene i den aliansen som jeg ikke kommer på hva heter.

6224156[/snapback]

 

The Ancients er jo "ascended" men kommer sikkert til å komme med mer i serien.

The Furlings har man aldri sett, men som sagt før hadde vært moro hvis dem ble med :D

The Asgaard er jo med for fullt som vanlig med Supreme Commander Thor i spissen.

The Nox er jo passifister, men kanskje dem indirekte blir med ved å distrubuere litt teknologi til The Tauri.

 

Og om mytologien dem holder på med så synes jeg det er bra jeg bortsett fra teite ridderslåsskampene. Man kan liksom ikke bruke egyptisk eller norøn (staves ikke slik, men orker ikke finne) siden de er alerede brukt. Synes Merlin historien var bra jeg, passer bra til en ancient.

 

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Kom på en liten spekulasjon på hvordan Ori blir overvunnet, eller hvordan dem kunne blitt overvunnet. I mine øyne så virker The Ori uovervinnelig, og det er kunn The Anctient fra vår galakse som kan stoppe dem når de kommer personlig og skal ta oss, så hvorfor ikke bare ta tidsmaskinen og stoppe Vala og Daniel i å bruke den maskindingsebomsen. Jeg håper ikke dette skjer fordi jeg tror ikke dem kan finne noen værre skurker å slå.

 

Spørsmål: Hvis man reiser tilbake i tid, vil da The Anctients og The Ori kunne merke at noe er galt elns siden dem vet "alt" som kan forstås? Ville dette hjulpet, eller bare gjort ting verre? Kanskje dette blir plot, burde skrive episoder jeg nå :tease: .

Lenke til kommentar

Btw, hørt at Jack O'Neill skal være med i 2 episoder av Atlantis.

 

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

De møter visst på en fiende lik The Replicators, så de trenger eksperthjelp

 

La det jeg vet om de to episodene i spoilertag eller hva det heter i tilfelle noen her ikke vil vite hva de handler om.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...