Gå til innhold

Nå kommer K750i


Anbefalte innlegg

å... hvorfor måtte jeg få så lyst på denne tlf!! har ikke lyst til å bruke over 3lapper på en tlf nå :( men har så sinnsykt lyst på den. syns ikke jeg burde skifte ut k700'n enda ass.. huff. :\

 

og hawo1 , menyene til K750 er såvidt jeg vet identiske til W800 sin med unntak av at W800 har noe mer muligheter i musikk delen.

Endret av 2mass
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hawo1:

Du sa at SE kommer til å danke ut nokia? Hmm...kan ikke si det, når 3 av telefonene deres kommer med 2MP og en eller to av dem med autofokus og en av dem med carl optikk (linse). Som også har MANGER flere funksjoner enn disse mobilen fra SE som har en fordel, at de er små.

Uansett så synes jeg w800 ikke hadde så fin design i forhånd til k750i (min mening).

 

edit: synes N70 designet har finere design enn k750i og w800 til sammen.

Endret av Singh tha king
Lenke til kommentar
...

Du glemmer prisforskjellen, da. K750 er en telefon som den vanlige mann i gata kan få råd til. N-serien til Nokia blir for entusiastene. Bare vent å se hvem som selger mest (uten å påstå at det automatisk lager noen sammenheng med hvem som tjener mest, og dermed "vinner")

Lenke til kommentar
Vil dere anbefale denne mobilen?

Jeg har tenkt på å kjøpe den...

 

Vet dere hvor de selger den ganske billig med Netcom Youngtalk?

Du kan få kjøpt den hos Siba til 2490 med youngtalk. Skal kjøpe den selv med samme abbonement. http://www.siba.no/

 

Jeg fatter ikke hvorfor den er så billig ??

 

Samsung D500 koster jo 2000 med samme abonnement ??? Man får mye mer telefon for k750 framfor d500.

Lenke til kommentar

Interresant telefon! Jeg så fram til K700i i fjor og ble skuffet over størrelse, design og kameraet. Så jeg valgte å beholde min T610 inntil videre. Først nå synes jeg det gir mening å oppgradere. Autofokusen gir jo i seg selv mye bedre bilde. Jeg har også hørt at K750i skulle ha en kameramodul fra NEC med bra glass (2 biter med kompleks utforming). Det tror jeg betyr ganske bra bildekvalitet, men venter på testen for å se om jeg blir fornøyd. Håper forresten amobil.no får en test på denne telefonen snart. Håper også batteritiden er sterkt forbedret fra K700i. (Min T610 trenger lading hver 6.-9. dag avhengig av hvor mye jeg bruker den)

 

Følger det med et lite minnekort? (32MB eller noe sånt?)

 

Det eneste jeg føler K750i mangler er støtte for eget OS (f.eks Symbian), men det er det vel bare de dyrere telefonene som har. Så det får heller bli oppgraderingen etter K750i.

 

Jeg synes dagens pris på 3334,-kr uten sponsing er litt mye, men prisen synker vel etter hvert. Kan tenke meg å vente til den koster ca 2000,-kr (Etter jul kanskje?)

Lenke til kommentar
Følger det med et lite minnekort? (32MB eller noe sånt?)

 

Det eneste jeg føler K750i mangler er støtte for eget OS (f.eks Symbian), men det er det vel bare de dyrere telefonene som har. Så det får heller bli oppgraderingen etter K750i.

 

Jeg synes dagens pris på 3334,-kr uten sponsing er litt mye, men prisen synker vel etter hvert. Kan tenke meg å vente til den koster ca 2000,-kr (Etter jul kanskje?)

Ja, det følger med minnekort på 64 mb!

 

Symbian ja... hadde vært kjekt det, men er nok litt for liten skjerm til det systemet og da hadde jo også selve telefonen blitt endel dyrere.

 

Prisen vil nok synke ja, men i forhold til K700i når den kom er jo denne vesentlig rimeligere! :)

Lenke til kommentar
Kan denne, som i likhet med k700i, oppdateres selv via kabel og Internett, eller må den inn på sørvis?

Er datoen for release endelig bekreftet?

K750i kommer nok til å bli støttet i Update Service den og. Men den støtter dog ikke de gamle sync-stasjonene, så da må det enten komme nye sync-stasjoner eller kabler.

 

Så vidt jeg vet er 23. mai bekreftet dato for K750i.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...