Gå til innhold

Nå kommer K750i


Anbefalte innlegg

Takk for svar da!

 

 

Men vis jeg bestiller nå, jeg kan ikke risikere at en butikk plutselig setter ned prisene med en gang dem kommer på lager?

Det kan du selvfølgelig risikere.

Hva er da lurest? Satse på at det er 1stk ledig til meg eller kjøpe nå? (Altså vente og se om noen setter ned prisen og satse på at de ikke blir utsølgt med en gang)

Hva er prisen nå da?

 

Kan si deg om de har mulighet til å sette den mye ned.

Billigste ligger rundt 3300.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Takk for svar da!

 

 

Men vis jeg bestiller nå, jeg kan ikke risikere at en butikk plutselig setter ned prisene med en gang dem kommer på lager?

Det kan du selvfølgelig risikere.

Hva er da lurest? Satse på at det er 1stk ledig til meg eller kjøpe nå? (Altså vente og se om noen setter ned prisen og satse på at de ikke blir utsølgt med en gang)

Hva er prisen nå da?

 

Kan si deg om de har mulighet til å sette den mye ned.

Billigste ligger rundt 3300.

Kan nok presses enda litt lenger ned, men absolutt ikke mye.

 

Skal ha telefonen selv og har endelig fått til en deal som gjør at jeg bytter fra D500 til k750 uten mellomlegg. Fornøyd med det.

Lenke til kommentar
Takk for svar da!

 

 

Men vis jeg bestiller nå, jeg kan ikke risikere at en butikk plutselig setter ned prisene med en gang dem kommer på lager?

Det kan du selvfølgelig risikere.

Hva er da lurest? Satse på at det er 1stk ledig til meg eller kjøpe nå? (Altså vente og se om noen setter ned prisen og satse på at de ikke blir utsølgt med en gang)

Hva er prisen nå da?

 

Kan si deg om de har mulighet til å sette den mye ned.

Billigste ligger rundt 3300.

Kan nok presses enda litt lenger ned, men absolutt ikke mye.

 

Skal ha telefonen selv og har endelig fått til en deal som gjør at jeg bytter fra D500 til k750 uten mellomlegg. Fornøyd med det.

Ahh... kan du ikke skaffe meg også den dealen a? Såå klar for å kvitte meg med D500!

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...