VidarLH Skrevet 3. mai 2005 Skrevet 3. mai 2005 (endret) Jeg lurer på om guild wars er ett spill for meg.. Jeg digger online spill, men har aldri prøvd mmorpg eller hva det heter før.. er ganske n00b på rollespill.. er det innviklet for en nybegynner eller?? Jeg har p4 2,4@2,7ghz, 512ram, 6600gt ... Vil det dra spillet greit nok eller? Endret 3. mai 2005 av VidarLH
Melfacion Skrevet 3. mai 2005 Skrevet 3. mai 2005 den maskinen høres ut som om den drar hvilket som helst spill greit... guildwars går glatt på min AMD AthlonXP 2000+, så det er nok ikke noe problem. Og guildwars er et spill for alle
Rofle01 Skrevet 3. mai 2005 Skrevet 3. mai 2005 Som Melfacion sier er GuildWars et spill for alle Noob eller pro
StarGazer Skrevet 3. mai 2005 Skrevet 3. mai 2005 Ja, Det fine med Guild Wars er at det passer for alle! Ihvertfall for de fleste. Selv om du bare har tid til å spille i 15 min, så er det bare å logge på for å ha det litt morro i gladiator arenaen. Selv om du aldri har rørt et dataspill, er GW lett å komme inn i. GW har sikkert den letteste interfacen i noe spill jeg har vært borti. NPC henchmen er også bra viss du ikke har tid til å finne en gruppe.
mushi Skrevet 3. mai 2005 Skrevet 3. mai 2005 Er det ikke på tide at guildwars får en egen kategori? er jo endel poster nå.
StarGazer Skrevet 3. mai 2005 Skrevet 3. mai 2005 Jo, det synes jeg og. Virker som det er en del nordmenn som spiller! Er såvidt jeg vet ikke noe norsk GW forum på nettet heller!
ttt Skrevet 3. mai 2005 Skrevet 3. mai 2005 for legge meg inn i rekken av personer som anbefaler guild wars. eg har heller ikkje spelt så mange spel av denne typen før, men eg lærte meg fort korleis ting virka. no har eg riktignok bare spelt betaversjonen (e3-beta, og ein i haust), men eg reknar med at fullversjonen ikkje er dårlegare.
~Alex~ Skrevet 3. mai 2005 Skrevet 3. mai 2005 Guildwars krever ikke at du har noen erfaring med noe annet MMORPG eller rollespill på forhånd og hvis du får problemer er dette stedet å stille spørsmål.
SGE7000 Skrevet 3. mai 2005 Skrevet 3. mai 2005 Er det ikke på tide at guildwars får en egen kategori?er jo endel poster nå. enig - kanksje noen burde pm'e en admin?? back to topic - GW er definitivt et spill du burde prøve deg på Hvis du angrer, hvilket aldri kommer til å skje uansett, så har du ihvertfall ikke tapt så mye penger, da det ikke er månedlig avgift
Chasseur Skrevet 3. mai 2005 Skrevet 3. mai 2005 Og hva om folk som ikke har spilt et spil, slutter å love noe om spillet. (@ SGE70000.)
SGE7000 Skrevet 3. mai 2005 Skrevet 3. mai 2005 Og hva om folk som ikke har spilt et spil, slutter å love noe om spillet.(@ SGE70000.) og folk som ikke er oppdatert på om jeg har prøvd et spill eller ikke, kan slutte å poste off-topic bare fordi du vil understreke at jeg gjorde det, selv om jeg ikke gjorde det back to topic igjen - trokke du vil angre på gw, nei
figure_02 Skrevet 3. mai 2005 Skrevet 3. mai 2005 Er nok ikke nok poster for en egen GW kategori helt ennå, husker da vi prøvde å få en egen for Total War, vi måtte spamme en del poster før vi fikk det. Men bare fortsett så kommer det nok On Topic: De fleste spille kjører vel fint med de specsa der, ville skaffet meg en extra ram brikke althoug... GW har jeg ikke prøvd men tror det ikke er så veldig avansert...
Mr.Garibaldi Skrevet 3. mai 2005 Skrevet 3. mai 2005 On Topic: De fleste spille kjører vel fint med de specsa der, ville skaffet meg en extra ram brikke althoug... GW har jeg ikke prøvd men tror det ikke er så veldig avansert... Med tanke på at jeg kjører GW fint på en Pentium M 1.6Ghz med 512mb ram og Radeon Mobile 9700 64mb, så skulle det gå veldig fint på din maskin... Eneste problemet kan være i det du kommer inn i byer og skal laste opp alle de forskjellige modellene...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå