Hr. Jenssen Skrevet 1. mai 2005 Skrevet 1. mai 2005 CS 1.6 er en modifikasjon til 1998's game-of-the-year, Half-Life. Skal du ha CS 1.6, må du kjøpe Half-Life for omtrent en hundrings, eller du kan kjøpe Condition Zero for mye mer, som har en elendig singleplayer-modus inkludert.
Simen1 Skrevet 3. mai 2005 Skrevet 3. mai 2005 Flyttes fra "Spørsmål og svar - PC" til "Counter Strike"
bokhylle Skrevet 3. mai 2005 Forfatter Skrevet 3. mai 2005 Jeg har CS CZ men CD key`en funker ikke. Hva skal jeg gjøre??
Sigga Skrevet 3. mai 2005 Skrevet 3. mai 2005 Du kan jo bare kjøpe cd-keyen til 1.6, og laste ned spillet via Steam.
bokhylle Skrevet 3. mai 2005 Forfatter Skrevet 3. mai 2005 Hvor kan jeg kjøpe CD key`en til CS CZ da?
Rampage Skrevet 3. mai 2005 Skrevet 3. mai 2005 Hvor kan jeg kjøpe CD key`en til CS CZ da? I butikken Som nevnt så utallige mange ganger før. Derimot vil du spille 1.6 så må du ha hl (eneren) Som du også...ja, du gjetta riktig får i butikken!
bokhylle Skrevet 4. mai 2005 Forfatter Skrevet 4. mai 2005 (endret) Har kjøpt CD key. Og registrert meg. Men når jeg starter CS CZ, så svarer det ikke. Kan noen hjelpe meg? plz Endret 4. mai 2005 av bokhylle
brd Skrevet 4. mai 2005 Skrevet 4. mai 2005 Har kjøpt CD key. Og registrert meg. Men når jeg starter CS CZ, så svarer det ikke.Kan noen hjelpe meg? plz venn av meg som hadde samma probleme,men han har fiksa det(han prøvde å gå innpå cs eit par ganger så gjekk det) LOL
bokhylle Skrevet 4. mai 2005 Forfatter Skrevet 4. mai 2005 Skulle du ikke ha 1.6? Jo da, men jeg hadde CS CZ fra før med en CD key som ikke funka så kjøpte jeg ny nå.
bokhylle Skrevet 4. mai 2005 Forfatter Skrevet 4. mai 2005 (endret) Gjorde han ikke no mer enn å gå inn et par ganger? Endret 4. mai 2005 av bokhylle
Left Blank Skrevet 4. mai 2005 Skrevet 4. mai 2005 Har kjøpt CD key. Og registrert meg. Men når jeg starter CS CZ, så svarer det ikke.Kan noen hjelpe meg? plz gå ned på monitor i steam menyen og sjekk om cz er oppdatert til 100%
Elendil Skrevet 4. mai 2005 Skrevet 4. mai 2005 Gjorde han ikke no mer enn å gå inn et par ganger? Det var faktisk meg han snakka om. Kva var det eg gjorde da? Hmm, det gjekk ihvertfall bra til slutt, eg prøvde og feila litt så gjekk det.
bokhylle Skrevet 4. mai 2005 Forfatter Skrevet 4. mai 2005 Har kjøpt CD key. Og registrert meg. Men når jeg starter CS CZ, så svarer det ikke.Kan noen hjelpe meg? plz gå ned på monitor i steam menyen og sjekk om cz er oppdatert til 100% Jeg finner ikke monitor?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå