GRendal Skrevet 29. april 2005 Skrevet 29. april 2005 hei! har hørt shamaner er rimelig gode, men har ikke de blitt nerfa endel i siste patch? bare lurer...
smetho Skrevet 29. april 2005 Skrevet 29. april 2005 Ble ikke ShockFrosten nerfa en smule? Ihvertfall når det kom til å bruke den flere ganger syns jeg å ha lest. Orker dog ikke finne noe som backer meg opp på dette i farten
RevX Skrevet 29. april 2005 Skrevet 29. april 2005 Shaman er en skikkelig overpowered klasse, ja. Er vel ikke så ille om den blir nerfa litt, selvom jeg er Shaman selv.
likferd Skrevet 29. april 2005 Skrevet 29. april 2005 Nå må dere slutte å klage over at shaman er overpowered eller imba eller hva faen.. Det er flere klasser som er bedre enn shaman i 1vs1, blant annet mage og druid. I mass-pvp (battlegrounds f.eks) er shaman omtrent ubrukelig som annet enn buffer/healer. Om noe skulle blitt nerfet er det klagingen deres
smetho Skrevet 29. april 2005 Skrevet 29. april 2005 Idiotisk utsagn og si at shaman er overpowered. Styrken til Shaman (vil jeg si) er allsidigheten: en shaman kan (stort sett, dog litt avhengig av build) tilpasse seg de fleste situasjoner. Dette er dens styrke. Svakheten er at alt en shaman kan gjøre er middels: alle andre klasser kan gjøre de forskjellige tingene en shaman kan bedre (merkelig setning, men satser på dere forstår ). Enkelte ting, som f.eks FrostShock i dette tilfellet, kan nok nerfes uten å påvirke klassen noe særlig. Allikevel, man kan ikke nerfe alle positive sider med en klasse bare fordi de med dette har en fordel over andre klasser. Da ville man sittet igjen med et spill uten noen spillbare klasser. Hvor kjedelig hadde ikke det vært. Problemet er at folk klager alt for mye uten å tenke gjennom konsekvensene. Alle klasser har gode sider, alle har dårlige. Deal with it.
dimdal Skrevet 29. april 2005 Skrevet 29. april 2005 I mass-pvp (battlegrounds f.eks) er shaman omtrent ubrukelig som annet enn buffer/healer. Vel.. det er ikke helt sant. Med en elemental / res build (NS) og mye stamina + intel så kan vi få gjort endel skade fra oss mot den slu alliansen. Men selvfølgelig, sammenliknet med en mage/hunter så har vi ikke mye å skryte av i mass-pvp. Får flest kills av folk som stikker av igrunn, bare drar fram øksa og hogger dem ned som de spinkle eklingene de er :!:
ahpadt Skrevet 29. april 2005 Skrevet 29. april 2005 Shamans skal nurfes enda litt mer for at de skal bli mer "blend" med de andre klassene - syntes jeg!
Plomma2 Skrevet 29. april 2005 Skrevet 29. april 2005 Jeg syns shamans er overpowered. For mye armor i tillegg til caster spells, mele og healing. Gi meg en pollymorph og frostspells som fungerer så skal jeg holde kjeft. *mumle noe stygt om level 60 shamans som plaga meg i Sorrow hill i dag*
likferd Skrevet 29. april 2005 Skrevet 29. april 2005 Jeg syns shamans er overpowered.For mye armor i tillegg til caster spells, mele og healing. Gi meg en pollymorph og frostspells som fungerer så skal jeg holde kjeft. *mumle noe stygt om level 60 shamans som plaga meg i Sorrow hill i dag* Skal love deg at en level 60 mage banker en level 60 shaman i 1vs1. I duell er det litt annerledes, siden vi vet når motstanderen angriper, og kan da bruke motangrep effektivt. At shaman er god i duell(!) er ingen grunn til å nerfe noenting..
dimdal Skrevet 29. april 2005 Skrevet 29. april 2005 Det er heller ikke særlig greit å klage på at noe skal nerfes uten å ha spillt shaman endel selv.. vi har våre svakheter, og de er det ikke få av spør du meg.
Tåkefyrste Skrevet 29. april 2005 Skrevet 29. april 2005 (endret) shaman fikk en bugfix på windfury, og frostshock ble som tidligere sagt offer for diminishing returns i PvP. At Shaman er en mektig klasse er det ingen tvil om, men overpowered vil jeg ikke si. Heller en av de bedre balanserte klassene. Som Paladin har jeg null problemer med å ta en Shaman 1vs1. Tok faktisk 1 lvl 48 shaman og 46 warrior samtidig mens jeg var lvl 45 (med god støtte fra diverse engineering items) Endret 30. april 2005 av apollox
dimdal Skrevet 30. april 2005 Skrevet 30. april 2005 (endret) shaman fikk en bugfix på windfury, og frostshock ble som tidligere sagt offer for diminishing returns i PvP. At Shaman er en mektig klasse er det ingen tvil om, men overpowered vil jeg ikke si. Heller en av de bedre balanserte klassene. Som Paladin har jeg null problemer med å ta en Shaman 1vs1. Tok faktisk 1 lvl 48 shaman og 46 warrior samtidig mens jeg var lvl 45 (med god støtte fra diverse engineering items) :!: rart..mange shamans på 60 vil si det motsatte om at din klasse er en av de letteste å ta PvP.. men det er kanskje fordi det endrer seg for paladins end-game. Jeg synes paladin går greit å ta 1v1.. var vanskeligere rundt lvl 40-50 men.. Endret 30. april 2005 av dimdal
Tåkefyrste Skrevet 30. april 2005 Skrevet 30. april 2005 Jeg synes paladin går greit å ta 1v1.. var vanskeligere rundt lvl 40-50 men.. Mulig det endrer seg senere ja, jeg er 48 nå da.... Spørs hvor mange Paladins du slåss mot som ikke er Retribution specca da. Jeg har fokus på Reckoning, noe som virker å være en fantastisk PvP talent. Men alt kommer jo an på Eq. i forhold til lvl, og skill på den som sitter bak spakene. Som sagt mange andre plasser, det finnes latterlig mange utrolig dårlige paladin spillere der ute.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå