Gå til innhold

Hva med en egen Manga/Anime-seksjon?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Støttast Ikkje[/color]

 

Seriøst? kor gamle e dokke her? Eg e snart 16 år og sette anime på linje me Pokemon!

Få dokke et liv! ka dokke skal diskutere i "anime" forume dokkas då? f.eks. "picachu er kjempe Zøt:) ja det syns eg og:):)" Få dokke et liv alle sammen! :)

 

So vidt eg har sett på skulen so sitte nerdane på skulen på et eget anime forum bruk det :fun:

Endret av alexsnader
Lenke til kommentar

hehe.... Manga/ Anime whatever! er ting som blir fort populert, alle ser på det og syns det er kjempe tøft, men etter ei stond kjem det noke nytt og folk mistar etter kvart interessen for det som var so tøft, og syns det nye som har komt er tøft istaden! Bare sjå kordan det gjikk me Pokemon!

So kvar gong det kjem en Ny barne tv serie kan ikkje vi drive og fylle opp forume vårt med Dritt! :yes:

 

Edit: Store bokstava

Endret av alexsnader
Lenke til kommentar

Når det først er snakk om at forumet blir fyllt opp med masse drit, så er det mange andre kategoriar her som "forsøplar" forumet.

 

"Drit" generelt i forumet er det masse av, og i alle kategoriar. Ser ikkje grunnen til at me ikkje skal kunne få "Otakuhjørnet" her på forumet.

 

alexsnader: Toleranse for andre sine interesser er ein fin ting. :)

Lenke til kommentar

QUOTE (alexsnader @ 08/05/2005 : 01:04)
hehe....  Manga/ Anime whatever! er ting som blir fort populert, alle ser på det og syns det er kjempe tøft, men etter ei stond kjem det noke nytt og folk mistar etter kvart interessen for det som var so tøft, og syns det nye som har komt er tøft istaden! Bare sjå kordan det gjikk me Pokemon!
So kvar gong det kjem en Ny barne tv serie kan ikkje vi drive og fylle opp forume vårt med Dritt! :yes:

Edit: Store bokstava

Tror jeg ville skaffet meg litt kunnskap om emnet før jeg uttalte meg her du mister...

 

Pokemon er en serie myntet på barn og i Norge oppfattes tegnede/animerte sereier som noe for barn og derfor sender de ikke de som er laget for de litt eldre...

 

Edit: Leif...

Endret av P-in-P
Lenke til kommentar

QUOTE
alexsnader: Toleranse for andre sine interesser er ein fin ting.

 

Og! sa bare ka eg meinte eg! :)

 

 

 

QUOTE
Tror jeg ville skaffet meg litt kunnskap om emnet før jeg uttalte meg her du mister...

 

Javel! sorry for at eg ikkje ser på barne tv! :!:

 

Ska ikkje plage dokke meir! kos dokke!

Lenke til kommentar

QUOTE (alexsnader @ 08/05/2005 : 00:04)
hehe.... Manga/ Anime whatever! er ting som blir fort populert, alle ser på det og syns det er kjempe tøft, men etter ei stond kjem det noke nytt og folk mistar etter kvart interessen for det som var so tøft, og syns det nye som har komt er tøft istaden! Bare sjå kordan det gjikk me Pokemon!
So kvar gong det kjem en Ny barne tv serie kan ikkje vi drive og fylle opp forume vårt med Dritt! :yes:

Edit: Store bokstava

VÆR SÅ SNILL A.

Lenke til kommentar

QUOTE (alexsnader @ 07/05/2005 : 23:48)
Støttast Ikkje[/color]

Seriøst? kor gamle e dokke her? Eg e snart 16 år og sette anime på linje me Pokemon!
Få dokke et liv! ka dokke skal diskutere i "anime" forume dokkas då? f.eks. "picachu er kjempe Zøt:) ja det syns eg og:):)" Få dokke et liv alle sammen! :)

So vidt eg har sett på skulen so sitte nerdane på skulen på et eget anime forum bruk det :fun:

Vekk med deg, asso det er mye forskjell på anime og da, som det er mye forskjell mellom en voksen film og en barne film.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...