Gå til innhold

Hva med en egen Manga/Anime-seksjon?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

QUOTE (ijerku @ 02/05/2005 : 00:25)
det støttes fult ut for min del
men folk må lære seg att anime\manga er mer enn bare naruto og andre hyperpopulære serier.
følger selv med på ca 18 serier og har vert interisert i anime\manga i snart 8 år

Det er akkurat det der som viser seg å være et problem blant mange..

Lenke til kommentar

ZyreX

 

kan du forklare meg om du egentli mente med den siste tråden din?

 

negativt att jeg ser så mange serier, eller att folk ikke vet att det ikke finnes noen andre serier enn de hyper populære seriene.

 

hvis det er en interesse for det så kan jeg sette meg ned og skrive en "guide" til anime\manga for og lære folk att det finnes mer enn naruto og andre hypermoderne serier.

 

hilsen den tidliger ijerku

(huska at jeg hadde detta nicet og kommer til og bruke det)

Lenke til kommentar

Spiller vel ingen rolle hva folk ser på og hvor mye de ser på det.. så lenge man ser på anime eller leser manga, så vil man ganske naturlig oppleve at en serie før eller senere tar slutt, og da er det grenser for hvor mange ganger man ser den omigjen.. poenget mitt er vel at så lenge man er intressert vil man før eller senere komme så langt at man må finne seg nytt stoff uansett.. og det finnes ikke så mange overhypetede ting å se på... vil gå seg til naturlig allikevel.. :)

 

Dessuten er det jo egentlig bare bra med ting som blir overhypet.. tør nesten ikke tenke på hvor mange flere som begynnte å lese manga og se på anime etter at naruto kom ut feks... :)

 

 

Ellers hvis det er plasserings-problemer til dette otakuhjørnet så er mitt forslag at det kanskje kommer under off-topic eller under Lyd&Bilde..

Lenke til kommentar

JAAAAAAAAAAA!

 

Anime del hadde vært superb!

 

Og til Blib, jeg har lest mange animetråder på dette forumet ;)

 

Anime delen kunne kanskje vært en underkatogori til Film/TV :hmm: ?

 

Har så mange anime tråder jeg kunne tenkt meg å starte (men har aldri giddet) som jeg helt sikkert hadde fått stor betydning dersom det hadde blitt en anime del her...

 

Edit: Hvis det skulle bli en slik tråd så er dette listen over serier og filmer jeg kan tilbyde kunnskaper om:

 

Film

Mononoke Hime/Princess Mononoke <---- Dette er muligens den beste filmen jeg per dags dato har sett :love:

Sen to Chihiro no Kamikakushi/Spirited away

Ninja Scroll

Vampire Hunter D Bloodlust :love:

 

(FFS husker nesten ingen av filmene jeg har sett for listen er MYE lengre...)

 

Serier:

Bererk

Bleach

Chobits

Elfen Lied :love:

Full Metal Alchemist

Full Metal Panic og Full Metal Panic Fumuffo :love:

Hellsing :love:

Naruto

Ninja Scroll :love:

Samurai Deeper Kyo :love:

Vision of Escaflowne :love: :love:

Wolf's Rain :love: :love:

 

Har sett et par serier til, men husker ikke navn...

 

Edit2: Klarte mirakuløst å glemme D Bloodlust :scared:

Endret av P-in-P
Lenke til kommentar

QUOTE (nokiakiller @ 02/05/2005 : 23:40)
ZyreX

kan du forklare meg om du egentli mente med den siste tråden din?

negativt att jeg ser så mange serier, eller att folk ikke vet att det ikke finnes noen andre serier enn de hyper populære seriene.

hvis det er en interesse for det så kan jeg sette meg ned og skrive en "guide" til anime\manga for og lære folk att det finnes mer enn naruto og andre hypermoderne serier.

hilsen den tidliger ijerku
(huska at jeg hadde detta nicet og kommer til og bruke det)

Hehe, Chill :)

 

ikke noe flaming av deg, tvert i mot liksom. Jeg hater fanboys/girls som kommer løpende inn på Outland etter nyeste Naruto.. ååh, så plagsomt.. Eneste serien de veit om er Naruto, og er helt besatt på en ikke positiv måte.. Kommer med bastante meninger om tull..

 

Det er folk som deg, som ser på mange serier, gjerne har noen favorittserier som du kanskje "fordyper" deg i, det er det vi trenger mer av. Man skal ha et vidt spekter, ikke komme å si "rofl, jeg trenger noe som er akkurat som Naruto, bare med andre folk kkthxkplz" og alt det der..

 

uansett, finnes animer/mangaer som passer alle.. :):thumbup:

Lenke til kommentar

takker for svaret .

det er helt rett det du sier om fanboys men skal vi holde oss til topic?

så vi ikke risikerer att tråden blir stengt.

 

jeg tror forumet hadde hadd godt av en egen seksjon for anime\manga

siden det er så mange som bare har sett naruto og andre hyperpoppulære serier som de har lasta ned fra kazza og andre minder egnede steder.

dessuten så vill en sånn kategori hjelpe til med og opplyse folk som ikke vet ka anime egentil er ,

jeg har ofte fått tilslengt meg div komentarer om att jeg er en sånn som ser på hentai bare fordi jeg sier att jeg liker anime.

 

for er det en ting som folk vet ka er så er det hentai

og det er det en ting som jeg ikke liker så er det folk somm ikke vet ka de prater om bare fordi de er feilinformert.

 

mvh

nokiakiller

 

edit: LEIF

Endret av nokiakiller
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...