Gå til innhold

Hva med en egen Manga/Anime-seksjon?


Anbefalte innlegg

QUOTE (arian @ 09/05/2005 : 21:48)
Har ikke sett noe mer patetisk en deg alexsnader, som har en linje som består av følgende "Kampen mot Anime! :p støtt meg gjerne!"
hva er problemet ditt?
Du ser ut til og nyte boikotting.

Som om jeg skulle sagt det selv :yes:

 

Sa du ikke at du skulle slutte å poste i denne tråden da alexsnader?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

QUOTE (alexsnader @ 07/05/2005 : 23:48)
Støttast Ikkje[/color]

Seriøst? kor gamle e dokke her?  Eg e snart 16 år og sette anime på linje me Pokemon!
Få dokke et liv! ka dokke skal diskutere i "anime" forume dokkas då?  f.eks. "picachu er  kjempe Zøt:) ja det syns eg og:):)"  Få dokke et liv alle sammen!  :)

So vidt eg har sett på skulen so sitte nerdane på skulen på et eget anime forum bruk det  :fun:

Til Opplysning så finnes det mer enn pokemon og DualMaster, disse er da bare en gimmic for å selge barneleker.

 

nei der finnes skikkelige saker der ute for voksne, som f.eks

 

Speed Grapher

Bleach (kan diskuteres :p kanskje litt barnslig men kul)

Your're Under Arrest

AIR (kanskje litt "sissy" men jeg liker det)

 

ta en titt på Animene News network for eit heilt bibliotek med anime og manga. det du ikke finner her er ikke verdt å se :p

Endret av DArkwIng
Lenke til kommentar

QUOTE (LordZyfeX @ 10/05/2005 : 15:21)
For ikke å snakke om at verdens mest solgte tegneserie, er Manga, og lagd av japaneseren Akira Toriyama. Serien vi da selvfølgelig snakker om er Dragonball.

Sant det, jo oslo har fått sin egen tegneserie biblotek, stakk en tur innom i går. Dem hadde et lite rom med manga, koselig at det begynner og blomstre litt i norden.

Endret av arian
Lenke til kommentar

QUOTE (Steina @ 09/05/2005 : 17:57)
QUOTE (karlpeder @ 08/05/2005 : 15:49)
Men anime er jo ingenting annet enn dårlig tegnede personer og dyr, med altfor store øyne som særpreg... Nei, det støttes ikke fra min side...
Kanskje på Off-Topic-delen av forumet, men.....

Dårlig tegnede personer og dyr?

Det finnes så bra laget anime at du ikke vil se forskjell på om det er tegnet eller om det er ekte..

Eksempler??

Lenke til kommentar

Snakker bare ut fra min egen erfaring.. Og du ser stor forskjell på Final Fantasy og virkelige bilder/filmer, ja..

Jeg beklager min us(m)aklige ordlegging, jeg mente selvfølgelig at "imho er ikke anime noe annet enn..." osv..

 

Og forresten, hva har et "anime-hjørne" her på hardware.no-forumet å gjøre?

Lenke til kommentar

QUOTE (karlpeder @ 12/05/2005 : 20:15)
Snakker bare ut fra min egen erfaring.. Og du ser stor forskjell på Final Fantasy og virkelige bilder/filmer, ja..
Jeg beklager min us(m)aklige ordlegging, jeg mente selvfølgelig at "imho er ikke anime noe annet enn..." osv..

Og forresten, hva har et "anime-hjørne" her på hardware.no-forumet å gjøre?

Om det er noe som heter lyd og bilde, er det vel plass til anime hjørne.

Lenke til kommentar

Støtter et anime hjørne fult jeg, finnes mange ting som kan diskuteres der, for eksempel den veldig populære serien naruto, hva tror du skjer i neste episode, slikt er meget spennende. Jeg må si at jeg får frysninger på ryggen når Uzumaki Naruto roper Kage Bunshin no jutsu (er en klone teknikk)

 

til de av dere som ikke har sett anime eller vet hva det er, last ned en episode av noe... naruto kan dere ikke laste da denne ble nylig lisensert. men det finnes mange som ikke er det og disse er gratis å laste ned :D

 

så til et Anime-Hjørne sier jeg bare JA!

Lenke til kommentar

QUOTE (karlpeder @ 12/05/2005 : 21:15)
Og forresten, hva har et "anime-hjørne" her på hardware.no-forumet å gjøre?

Hva har Bil og motor på HW å gjøre? Film/TV? For å ikke snakke om hele Off Topic delen?

 

Tror nok du ser litt feil på det! De katogoriene som er her (eller eventuelt kommer) er her fordi at det er fordi det er interesse blant brukerne for å snakke om det forskjellige og ikke relasjonen til maskinvare (hardware) i en PC...

 

Til dere som ikke støtter en liten katogori for anime; Dere trenger ikke å lese trådene som blir laget der selv om det blir en del av HW...

Lenke til kommentar

QUOTE (P-in-P @ 12/05/2005 : 21:29)
QUOTE (karlpeder @ 12/05/2005 : 21:15)
Og forresten, hva har et "anime-hjørne" her på hardware.no-forumet å gjøre?

Hva har Bil og motor på HW å gjøre? Film/TV? For å ikke snakke om hele Off Topic delen?

 

Tror nok du ser litt feil på det! De katogoriene som er her (eller eventuelt kommer) er her fordi at det er fordi det er interesse blant brukerne for å snakke om det forskjellige og ikke relasjonen til maskinvare (hardware) i en PC...

 

Til dere som ikke støtter en liten katogori for anime; Dere trenger ikke å lese trådene som blir laget der selv om det blir en del av HW...

Problemet er emneområdet er altfor lite. Tenk om HW skulle opprettet et forum for hver gang det er noe som er inn for øyeblikket, men som folk mister interessen for etter noen måneder. De emneområdene HW har fra før, er ganske store og "stabile", men et Anime-forum blir for lite. Det er svært få anime-tråder, og de passer utmerket inn i OT-baren, så hvorfor ikke poste dem der? Dessuten, hvis det opprettes et anime-forum, kan man jo like så godt opprettet et forum for dette også:

 

* Picasso-kunst

* Italiensk mat

* Business

* Pokemon

* Sjakk

* Grete Roede-slanking

 

Det blir for gale med et bittelite særforum på HW, der underforumene er relativt store og passer inn.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...