Gå til innhold

Hva med en egen Manga/Anime-seksjon?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det blir litt feil å komme med tilbudet før det eksisterer et behov. Da må vi nesten legge inn kategorier for sjokolader, brus, maling, solbriller, psykologi, persiske tepper og det som verre er.

 

Det kan jo hende at det er folk her som er breddfulle av spørsmål og informasjon om disse spennende emnene, men ikke har spesifikke kategorier hvor de kan diskutere dette.

Lenke til kommentar

QUOTE (arcen @ 12/05/2005 : 22:27)
QUOTE (Ole Johan @ 12/05/2005 : 22:21)
QUOTE (P-in-P @ 12/05/2005 : 22:17)
Svært få (om i det hele tatt noen) katogorier i den listen der er det noen tråd i det heletatt om her på forumet

Jeg skrev at de forumene like så godt kunne opprettes, hvis et anime-forum blir opprettet.

 

QUOTE
OLE JOHAN SLUTT MED POKEMON EKSEMPELET.

Nei, det vil jeg ikke. :nei:

Vil nok ikke vite, hva jeg skrev Ole johan. Makan til wannabe fanaticer som deg har jeg aldri sett.

Hva mener du med "wannabe fanaticer"?

 

 

Hva er problemet med å poste anime-tråder i OT-baren, der det hører hjemme? Så kan det heller tas opp en senere gang, når (hvis) det har utviklet seg slik at det blir behov for et eget anime-forum.

 

Å opprette et eget forum for et så lite og off-topic emne, ser jeg ikke på som annet enn et innfall.

 

Anime-tråder passer helt utmerket inn i OT-baren!

Lenke til kommentar

En egen plass for anime hadde vært fint ja..

Der kunne vi skrevet om filmer (Og det er mange av de) og serier (Det er det iallfall mange av).

Også tegneserier, bilder, og andre ting ville fylle opp et slikt Anime forum.

Jeg tror det ikke ville blitt et problem med aktiviteten i et slikt forum, men Anime har jo ikke stort med Hardware å gjøre, så det er veldig offtopic.

Jeg har nylig begynt å se Naruto, og har blitt så forelsket i den serien, at jeg bare dør etter å diskutere. (Hvis jeg får tid, da jeg ser flere episoder pr. dag)

Lenke til kommentar

støttes fullt ut =)..

 

skal ærlig inrømme at jeg er nokså ny innenfor manga og anime.. har fulgt med sånn ca 1 år nå.. og i starte nvar det bare manga.. nylig (for ca 2 mnd sidn) , fikk jeg sett alle naruto episodene hos en kompis av mg. etter det ble jeg hekta ^_^

 

siden jeg ikke har så syykt bred viten innenfor anime / manga, ville det vore k0z å fått ett eget forum om det.. slik at jeg kan lese andres meninger om ulike serier :> (L);)

Lenke til kommentar

QUOTE (Earendil @ 24/05/2005 : 16:07)
Eventuelt lage ein poll for å sjå kor mange det er som er interessert i dette forslaget?

Ja, det hadde ikke skadet noen om en moderator kunne ha gjort det.

Bare får å se hvor mange som støtter.. Trenger jo ikke å avgjøre om man skal opprette ny kategori forde.

 

Og hvorfor sier dere "opprette nytt forum" ?

ALT er det samme forumet..

Deretter kommer Forumkategorier. (som f.eks. Spill, Programvare, Off topic)

Deretter kommer tråder, som denne tråden kalt "Hva med en egen Manga/Anime-seksjon?"

Og dette dere ser på nå, er en "post" eller "innlegg". (som jeg har skrevet)

 

Ser mange som skriver feil, så det blir vanskelig å forstå.

Lenke til kommentar

QUOTE (Steina @ 26/05/2005 : 17:39)
Og hvorfor sier dere "opprette nytt forum" ?
ALT er det samme forumet..
Deretter kommer Forumkategorier. (som f.eks. Spill, Programvare, Off topic)

Hvis "Off Topic" er en forumkategori, hva er da "Off Topic -> Annet"? "Forum" kan vel bety to ting - et "rom" hvor trådene blir postet, som "Off Topic -> Annet", og selve forumprogrammet. En "Forumkategori" er da et "rom" som inneholder "forumer" i den første definisjonen.

Lenke til kommentar

Med tanke på at 'Bøker' er her, synes jeg det ihvertfall kunne vært en prøveperiode med Manga/Anime. Mindre aktivt enn det 'Bøker' er tviler jeg på at det blir.

 

Det virker dessverre som at dette ikke går så bra. Dere får vel bare vente og heller fokusere på enkelt-trådene!=)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...