Gå til innhold

Hva med en egen Manga/Anime-seksjon?


Anbefalte innlegg

  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Beklager å vekke opp denne tråden, men lurer på hvordan det går. Blir det slik at vi må fylle opp de andre forumene med animimetråder for å få et enkelt ønske oppfylt? :p

 

Og fooresten, hva koster det hw.no å opprette ett slikt forum? Ingen verdens ting, innleggene tar like stor plass uansett.

 

Eneste grunnen til at dette forumet ikke har blitt oversvømt av anime-tråder, er at folk bruker andre forum til dette. Jeg mener likevel at det hadde vært et fint tiltak å lage ett slikt forum, nettopp for at folk skal slippe å måtte bruke to forum for å diskutere interessene våre.

 

Så fra meg: støttes, uten tvil.

 

Har BTW over 50 ulike serier i samlingen min på hd'en nå, og har akkurat sett det som er av Studio Ghibli nå. Spirited away :love:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Hadde vært veldig kjekt med en slik seksjon ja! :yes:

 

Det er sant at det ikke er så mange anime/maga poster her nei, men som sagt så bruker folk andre forum. Jeg er selv aktiv bruker på en del utenlandske forum men en plass der vi kan snakke norsk hadde vært supert! :w00t:

Lenke til kommentar

QUOTE (Ueland @ 17/07/2005 : 03:26)
Må bare beklage at det har tatt litt vel lang tid, men ferie er noe herk.. :)

Etter ønsket har vi nå opprettet et forum til dere, så får vi se om det blir noe aktivitet der.


Tegneserier & Anime

Jaja, enda ett skritt videre i utvanningen av hardware.no ser jeg... :thumbdown:

Hvorfor ikke likegodt skifte navn til forum.no eller noe slikt?

Endret av Vice
Lenke til kommentar

QUOTE (Vice @ 17/07/2005 : 15:50)
Jaja, enda ett skritt videre i utvanningen av hardware.no ser jeg... :thumbdown:
Hvorfor ikke likegodt skifte navn til forum.no eller noe slikt?

Agree.

Vi har jo gitt uttrykk for det tidligere i denne tråden så jeg antar at forumtstyret har tatt det med i vurderingen. Får bare leve med det selv om jeg også helst skulle vært foruten fler OT-forum.

Lenke til kommentar

QUOTE (Gimper @ 17/07/2005 : 17:07)
QUOTE (Vice @ 17/07/2005 : 14:50)
Jaja, enda ett skritt videre i utvanningen av hardware.no ser jeg... :thumbdown:
Hvorfor ikke likegodt skifte navn til forum.no eller noe slikt?

Hele HW.no-nettverket består da ikke av hardware.no... :dontgetit:

De som ikke har sett at vi er et nettverk enda bør undersøke litt mer, og vi ønsker at brukerene skal kunne diskutere det de vil.

 

Men tråden har utspilt sin rolle nå, da trådstarter har fått svar på ønsket/spørsmålet.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...