B@ron Skrevet 22. april 2005 Skrevet 22. april 2005 jeg har nå startet med world of warcraft. Har kommet opp i lvl 25 (rogue) men har lyst til å starte en ny. Rogue har ikke healing som jeg mener er litt trist. Men vet ikke om noen bra klasser som har healing & bra slag. (druids? pallyes?) Er nok ikke bare meg som lurer på hva som er "bra" å være Fortell hva dere mener/liker om disse klassene -druid -hunter -warrior -rogue -mage -priest -shaman -warlock + kan også skrive hvilken race dere liker. :)
Aiven Skrevet 22. april 2005 Skrevet 22. april 2005 kikk litt i forumet, så finner du flere tråder om topic.
Dandar Skrevet 22. april 2005 Skrevet 22. april 2005 (endret) Dette er min mening: Human er best som Warrior (+5 på Mace og Sverd) Det gjelder Rogue også, pga. +5 bonusen. Dwarf er (utvilsomt) best som priest (Fear Ward og Desperate Prayer) Dwarf Hunter er gode pga. +5 Gun skills. Gnome som Mage / Warlock (+ intellect) ... edit: Paladins, er kjekke i grupper, men MANGE sier de er gørrkjedelige å spille etterhvert. Endret 22. april 2005 av Dandar
Entity extraction Skrevet 22. april 2005 Skrevet 22. april 2005 (endret) Min mening: Jeg liker human paladin. Det å heale seg selv, og kunne sparke fra seg up`n close i combat, er kult. Paladins er etter min erfaring veldig populære å ha med in instance også. (Ble tilbudt penger for å bli med i en gruppe, sa seff nei) Jeg har laget 3-4 forskjellige chars med forskjellige race\classes. Har spilt dem alle opp til ca lvl 20, ingen av dem kommer opp mot hvor gøy jeg har det som paladin. Igjen, imho V Endret 22. april 2005 av vetle
neb Skrevet 22. april 2005 Skrevet 22. april 2005 priest frister tar de bra hits? priest er veldig svake mot angrep, pga cloth armor, men kan gjøre bra med damage + damage over time. Og sist men ikke minst vi kan heale som rakkern Har en 38 NE priest (shadow specced), å gjør mellom 260-360 med mindblast. digg
Bautastein Skrevet 22. april 2005 Skrevet 22. april 2005 Skal du være Warlock, så for all del velg horde, så slipper du spille mot undead. På US-forumene har lvl 60-warlockene kommet fram til at det ikke er noen måte for en warlock å slå en rogue med iq over 50 etter den nye patchen.
B@ron Skrevet 22. april 2005 Forfatter Skrevet 22. april 2005 jeg er allerede en rogue... men er ikke gøy når man ikke kan heal seg :S HP'en (950hp) min blir borte på null sec i en duel ville hvert greit å hatt en healing spell!
Bautastein Skrevet 22. april 2005 Skrevet 22. april 2005 jeg er allerede en rogue... men er ikke gøy når man ikke kan heal seg :S HP'en (950hp) min blir borte på null sec i en duel ville hvert greit å hatt en healing spell! First Aid
B@ron Skrevet 22. april 2005 Forfatter Skrevet 22. april 2005 Bibben247 fortell mer om priest banker du de fleste i nærkamp? hvor mye HP har du? hvordan buffs/spells har de?
B@ron Skrevet 22. april 2005 Forfatter Skrevet 22. april 2005 vis jeg bruker first aid. blir den bare avbrutt i kamp, hehe
Gjest member-60584 Skrevet 22. april 2005 Skrevet 22. april 2005 Bibben247 fortell mer om priest banker du de fleste i nærkamp? hvor mye HP har du? hvordan buffs/spells har de? priest er en caster... de eier ikke melee... de har spells... dør på 1 2 3 hvis de er for lenge i nærkamp...
Bautastein Skrevet 22. april 2005 Skrevet 22. april 2005 her Jepp. skulle til å linke til den jeg også. Men hvis trådstarter ikke gidder å lese historien, finner du det blizzard mener om de forskjellige på worldofwarcraft.com
gamer73 Skrevet 22. april 2005 Skrevet 22. april 2005 Om jeg ikke tar feil er vel warrior og hunter beste solo klasse. Godt for meg siden jeg soloer 90% av tiden.
B@ron Skrevet 22. april 2005 Forfatter Skrevet 22. april 2005 Greit. tilbake til rogue.. hvordan healer man seg? first aid blir avbrutt + flasker kan man bare bruke 1 gang pr 2 min (dårlig)
neb Skrevet 22. april 2005 Skrevet 22. april 2005 Bibben247 fortell mer om priest banker du de fleste i nærkamp? hvor mye HP har du? hvordan buffs/spells har de? priest er en caster... de eier ikke melee... de har spells... dør på 1 2 3 hvis de er for lenge i nærkamp... Det er jo tross alt der shield og en manapotion eller to kommer inn i bildet da.. Den klassen jeg har størst problemer med er paladins, siden de kan heal'e de også..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå