Gå til innhold

hvilken race/classes er best?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har nå startet med world of warcraft. Har kommet opp i lvl 25 (rogue) men har lyst til å starte en ny. Rogue har ikke healing som jeg mener er litt trist. Men vet ikke om noen bra klasser som har healing & bra slag. (druids? pallyes?) Er nok ikke bare meg som lurer på hva som er "bra" å være :p

Fortell hva dere mener/liker om disse klassene

-druid

-hunter

-warrior

-rogue

-mage

-priest

-shaman

-warlock

+ kan også skrive hvilken race dere liker.

:):):)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Dette er min mening:

Human er best som Warrior (+5 på Mace og Sverd)

Det gjelder Rogue også, pga. +5 bonusen.

Dwarf er (utvilsomt) best som priest (Fear Ward og Desperate Prayer)

Dwarf Hunter er gode pga. +5 Gun skills.

Gnome som Mage / Warlock (+ intellect)

...

edit: Paladins, er kjekke i grupper, men MANGE sier de er gørrkjedelige å spille etterhvert.

Endret av Dandar
Skrevet (endret)

Min mening:

Jeg liker human paladin.

Det å heale seg selv, og kunne sparke fra seg up`n close i combat, er kult.

Paladins er etter min erfaring veldig populære å ha med in instance også.

(Ble tilbudt penger for å bli med i en gruppe, sa seff nei)

Jeg har laget 3-4 forskjellige chars med forskjellige race\classes. Har spilt dem alle opp til ca lvl 20, ingen av dem kommer opp mot hvor gøy jeg har det som paladin.

Igjen, imho

V

Endret av vetle
Skrevet
priest frister :p tar de bra hits?

priest er veldig svake mot angrep, pga cloth armor, men kan gjøre bra med damage + damage over time. Og sist men ikke minst vi kan heale som rakkern :)

Har en 38 NE priest (shadow specced), å gjør mellom 260-360 med mindblast. digg :yes:

Skrevet

Skal du være Warlock, så for all del velg horde, så slipper du spille mot undead.

På US-forumene har lvl 60-warlockene kommet fram til at det ikke er noen måte for en warlock å slå en rogue med iq over 50 etter den nye patchen.

Skrevet

jeg er allerede en rogue... men er ikke gøy når man ikke kan heal seg :S

HP'en (950hp) min blir borte på null sec i en duel :p ville hvert greit å hatt en healing spell!

Skrevet
jeg er allerede en rogue... men er ikke gøy når man ikke kan heal seg :S

HP'en (950hp) min blir borte på null sec i en duel :p ville hvert greit å hatt en healing spell!

First Aid

Skrevet

Bibben247

fortell mer om priest :)

banker du de fleste i nærkamp? hvor mye HP har du? hvordan buffs/spells har de? :p

Gjest member-60584
Skrevet
Bibben247

banker du de fleste i nærkamp? hvor mye HP har du? hvordan buffs/spells har de? :p

priest er en caster... de eier ikke melee... de har spells... dør på 1 2 3 hvis de er for lenge i nærkamp...

Skrevet

Greit.

tilbake til rogue.. hvordan healer man seg? :p first aid blir avbrutt + flasker kan man bare bruke 1 gang pr 2 min (dårlig)

Skrevet
Bibben247

priest er en caster... de eier ikke melee... de har spells... dør på 1 2 3 hvis de er for lenge i nærkamp...

Det er jo tross alt der shield og en manapotion eller to kommer inn i bildet da.. Den klassen jeg har størst problemer med er paladins, siden de kan heal'e de også..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...